یزد - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی استان یزد از کشف 72 کیلو گرم مواد مخدر در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامی استان یزد اظهار داشت: مانور منطقه ای مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر و روانگردان ها به مدت دو شبانه روز در سطح استان به مرحله اجرا در آمد.

سرهنگ منوچهر امان اللهی تصریح کرد: در این مانور 72 کیلوگرم مواد مخدر شامل 69 کیلوگرم تریاک، 871 گرم هروئین، 22 گرم شیشه، 435 گرم حشیش، 944 گرم سوخته تریاک و 316 گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

در این مانور 162 نفر نیز دستگیر شدند و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضای معرفی شدند. 

دستگیری هفت سارق حرفه ای در مهریز

فرماندهی انتظامی مهریز از دستگیری هفت سارق و توقیف دو دستگاه خودرو خبر داد.

فرمانده انتظامی مهریز بیان داشت: با اعلام سرقت از داخل خودرویی، ماموران آگاهی مهریز طی یک سری کارهای اطلاعاتی موفق شدند دو سارق با نام های داوود و جواد را شناسایی و دستگیر کنند که اموال سرقتی نیز از آنها کشف و طی مراحل قانونی به مالباختگان تحویل داده شد و سارقان با صدور قرار قضایی روانه زندان شدند.

سرهنگ نصیری ادامه داد: ماموران آگاهی مهریز همچنین طی سه عملیات دیگر پنج سارق که اقدام به سرقت از مغازه، سرقت احشام و سرقت آهن الات و ضایعات کرده بودند را دستگیر کردند.

در این خصوص دو دستگاه خودرو نیز توقیف و سارقان با صدور قرار قضایی روانه زندان شدند.

حضور پیک ایمنی ترافیک در دبستان دخترانه الزهرا (س) در یزد

در راستای ارتقا فرهنگ ترافیک و آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به مقاطع مختلف تحصیلی با حضور پیک ایمنی ترافیک در دبستان دخترانه الزهرا، 120 نفر از دانش آموزان این مدرسه با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی آشنا شدند.

در این خصوص ضمن پخش تیزرهای ترافیکی، نکات ایمنی از قبیل عبور از خط کشی عابر پیاده، پل عابر پیاده، بستن کمربند ایمنی و سایر موارد آموزش داده شد.