اهواز - خبرگزاری مهر: معاون پژوهش حوزه علمیه امام خمینی(ره) با اشاره به افتتاح نخستین کتابخانه دیجیتال خوزستان گفت: کتابخانه دیجیتال برای رفاه حال طلبه هایی که در حوزه پژوهش و تحقیق قدم گذاشته اند راه اندازی شده است.

حجت الاسلام داوود کوتی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به افتتاح نخستین کتابخانه دیجیتال در خوزستان که ویژه مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز است، عنوان کرد: کتابخانه دیجیتال مدرسه علمیه امام خمینی(ره) برای رفاه حال طلاب به خصوص طلابی که در حوزه پژوهش و تحقیق قدم گذاشته اند راه اندازی شده است.

وی به چگونگی استفاده طلاب از این کتابخانه اشاره و اظهار کرد: طلبه هایی که در کانونهای علمی شرکت و موضوعاتی برای تحقیق انتخاب می کنند با استفاده از امکانات این کتابخانه می توانند با سرعت تحقیق خود را انجام بدهند.

حجت الاسلام کوتی با بیان اینکه اوایل افتتاح این کتابخانه، دوره چگونگی استفاده طلاب از نرم افزارهای مختلف در امور پژوهشی برگزار می شود، تصریح کرد: چگونگی استفاده طلاب ار نرم افزارهای پژوهشی مسئله مهمی است که نیاز به آموزش دارد.

 معاون پژوهشی مدرسه علمیه امام خیمنی(ره) اهواز عنوان کرد: این کتابخانه دارای نرم افرازهای مختلفی همچون فقه و اصول، کتابخانه جامع اهل بیت(ع)، فلسفه، عرفان است که در اختیار اساتید و طلاب این حوزه قرار می گیرند.

وی با اشاره به تعداد رایانه های موجود در این کتابخانه گفت: این کتابخانه دارای 10 دستگاه رایانه است که در آینده نزدیک به این تعداد آنها اضافه می شود.