فیروزکوه – خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان فیروزکوه تأکید کرد: تأمین زیرساختها زمینه ساز حضور فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع در شهرک صنعتی "علیدره" فیروزکوه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید افشارنادری شامگاه سه شنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرکهای صنعتی فیروزکوه که با حضور معاون فنی شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران برگزار شد، افزود: توسعه صنعتی شهرستان نیاز به تأمین زیرساختهای زیربنایی دارد.

وی یادآور شد: تأمین زیرساختهای آب، برق، گاز و مخابرات در این منطقه و ناحیه صنعتی فیروزکوه از جمله نیازهای اولیه و زمینه ساز حضور صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی در منطقه است که بحمدالله بخشی از آن در فاز نخست اجرایی شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزکوه با اشاره به اینکه توسعه شهرکهای صنعتی از سیاستهای عمومی دولت در راستای تحقق شعار سال است، ابراز امیدواری کرد با تدبیر و برنامه ریزی، بتوان شرایط را به گونه ای فراهم کرد که در نهایت رشد، بالندگی و توسعه شهرستان و رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد.

وی ادامه داد: یکی از امتیازات شهرستان، قرار داشتن آن در خارج از شعاع 120 کیلومتری تهران است که شرایط اولیه را برای استقرار صنایع در منطقه فراهم کرده است.

افشارنادری بیان کرد: با توجه به وضعیت خاص منطقه به لحاظ اقلیمی، جمعیتی، اشتغال و کشاورزی، چاره ای جز ورود به بخش صنعت در جهت توسعه و تعالی شهرستان نداریم و استفاده از شرایط قانونی در این حوزه، می تواند راهگشا باشد.

توسعه 470 هکتاری شهرک صنعتی علیدره در آینده ای نزدیک

وی افزود: شهرک صنعتی علیدره با دارا بودن بیش از 202 هکتار وسعت و 40 واحد صنعتی فعال، از ظرفیتهای بالقوه صنعتی منطقه است که با تمهیدات و اقدامات انجام شده، در آینده ای نزدیک توسعه 470 هکتاری آن عملیاتی خواهد شد.