ملارد - خبرگزاری مهر: مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان ملارد، از برنامه های در نظر گرفته شده برای تکریم جایگاه بانوان در سال جاری خبر داد و گفت: یکی از اهداف اصلی ارتقای سطح آگاهی بانوان در جامعه است.

زهرا رادمهر در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: به مناسبت بزرگداشت روز زن و تکریم جایگاه والای بانوان برنامه های فرهنگی مطلوبی از سوی فرمانداری شهرستان ملارد در این زمینه در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: این برنامه ها با هدف ارتقا سطح آگاهی بانوان در ابعاد مختلف شامل مسائل فرهنگی، علمی، ورزشی، اجتماعی و پزشکی، روابط خانوادگی و تربیت صحیح فرزندان، اجرا خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: با توجه به نقش پررنگ بانوان در خانواده و حفظ ثبات و طراوت آن، لزوم آشنایی بانوان با مسائل مختلف روابط خانوادگی از جمله روشهای نوین تربیت فرزندان، فرهنگ سازی حجاب و عفاف و ...بسیار احساس می شود و می توان با ارائه مشاوره های گوناگون به این نیاز پاسخ داد.

رادمهر گفت: در سال گذشته نیز اقدامات مطلوبی در زمینه تکریم بانوان و برگزاری همایشها و دوره های آموزشی در مناسبتهای مختلف مذهبی و اجتماعی، صورت گرفت.

وی افزود: برگزاری دوره های آموزشی، اردوهای زیارتی و ورزشی، برپائی نمایشگاه و جشنواره و ...از جمله اقدامات صورت گرفته از سوی نهاد امور بانوان و خانواده فرمانداری  شهرستان ملارد طی سال گذشته است.

این مسئول بیان کرد: تشکیل بانک اطلاعات دختران نخبه، تجلیل از زوجهای موفق و اجرای مراحل اول و دوم طرح ملی رحمت در 32 جلسه طی سال جاری از جمله برنامه های در نظر گرفته شده از سوی فرمانداری برای اجرا در سطح شهرستان ملارد است.