ساری - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در پیامی با تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا به زنان عالم اسلام، یادآور شدند: سرمشق گرفتن از مظهر کامل ترین مکارم اخلاقی و اسوه بلندترین کمالات انسانی، نشان افتخاری برای همه زنان مسلمان مسلمان است .

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام مشترک آیت الله نورالله طبرسی و سید علی اکبر طاهایی آمده است: نامگذاری سالروز تولد بزرگ بانوی عرصه هستی، فاطمه زهرا ( س) به روز زن و مادر از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی ( ره) ، نشانگر ارزش، عظمت و برجستگی این نام بزرگ است.

در این پیام آمده است: افتخار زنان و مادران همین بس که روز میلاد برترین گوهر خلقت، بانوی بهشت، فاطمه زهرا(س) روز زن نامیده شده که سرمشق گرفتن از مظهر کامل ترین مکارم اخلاقی و اسوه بلندترین کمالات انسانی، نشان افتخاری برای همه زنان مسلمان است.

بی گمان برای زنان مسلمان این روز خجسته، فرصتی مغتنم و گرانقدر است تا با تعمق و تدبر در آیات، سیره و بیانات آن شخصیت والا و یگانه با آراستن خود به بهترین و گزیده ترین ارزش های انسانی، حرکت خویش در راستای آموزه های فاطمی و مکتب زلال ائمه تداوم بخشند.

تقارن تولد بی بی دو عالم، روز زن و تولد آن دردانه دوران، حضرت امام خمینی (ره) که با شجاعت و استقامت فاطمی، زنان و مادران با عظمت ایران اسلامی را در کنار و دوشادوش مردان انقلابی و مومن برانگیخت تا مژده سپیده آزادی را برای سرزمین های دور دست تشنه رهایی به ارمغان برند و بی شک امروز شکوفه های تابناک آن، خود درختی بوده بارآور که شاخساران آن در قالب بیداری اسلامی در منطقه به ثمر نشسته است.

اینجانبان با شادباش سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا و روز زن به همه زنان و مادران مسلمان ایرانی به ویژه زنان و مادران صبور و مومن مازندران و تبریک سالروز ولادت حضرت امام خمینی ( ره ) به تمامی عاشقان و دلبستگان امام شهیدان، توفیق روزافزون زنان نجیب و پاکدامن ایران اسلامی را در راه پرورش نسل هایی هم راستا با مکتب تربیتی حضرت فاطمه زهرا(س)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌ کنیم.