نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با اشاره به توطئه‌های کشورهای غربی برای متزلزل کردن بنیان‌ خانواده در کشورهای اسلامی خواستار مقابله جدی با مزدوران و مروجان بی‌عفتی در جامعه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر،حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری در گردهمایی قرارگاه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان دختر اظهار کرد: مسئله حجاب و عفاف درس ویژه حضرت فاطمه(سلام الله علیها) برای همه بشریت به ویژه بانوان بوده و باید این مهم در تمام شئونات زندگی‌ مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: حفظ حیا و عفت از جمله شاخصه‌هایی است که زنان مسلمان را در برابر انواع هجمه‌ها و توطئه‌های جبهه کفر و شیاطین محفوظ داشته و تا زمانی که زنان مسلمان عفت و پاکدامنی خویش را با تأسی از سیره بانو فاطمه(سلام الله علیها) محفوظ دارند همواره عزتمند خواهند بود.

علی اکبری با بیان اینکه بازشناسی هویت فرهنگی هر جامعه‌ای در گرو انسجام و تقویت پایه‌های خانواده و معارف و معنویات در آن جامعه است، گفت: اگر حیا و عفت در جامعه‌ای کاهش یابد، نور ایمان و پایه‌های خانواده‌ها و دیگر موازین اجتماعی نیز تضعیف خواهد شد که نمونه بارز این مسئله جامعه غرب است.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان اظهار کرد: اگر در دوران جاهلیت زنده به گور کردن دختران مطرح بود هم‌اکنون زنان و دختران در جهان غرب در شهوات و کسب ثروت زنده به گور می‌شوند و در جاهلیت مدرن غرب شاهد مخدوش شدن شخصیت، کرامات و معنویت زنان هستیم.

وی با بیان این موضوع که غربی‌ها می‌خواهند این نسخه فاسد خویش را برای جوامع اسلامی ارائه کنند و مسلمانان را با این شگرد به زانو درآورند، گفت: دشمنان بدانند که ملت مسلمان ایران که تجدید حیات خود را در پرتو ایمان و اسلام به وجود آورده است با تکیه بر سیره والای بانو فاطمه(سلام الله علیها) و ائمه‌اطهار(علیه السلام) با هوشیاری همه جانبه در برابر هجمه‌های آنها ایستاده است.

علی‌اکبری در پایان، ضمن مرور منویات و دیدگاه‌های مقام معظم رهبری به عنوان نقشه راه و شاخصی مترقی برای پیشبرد فعالیت‌های قرارگاه‌های دانش‌آموزی، تصریح کرد: دانش‌آموزان عضو انجمن‌های اسلامی با تکیه بر منویات عالمانه مقام معظم رهبری می‌توانند زمینه‌های لازم برای ارتقای شاخص‌های معرفتی، تشکیلاتی و اجتماعی را در فضای مدارس خویش فراهم آورند.