بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: تبلیغات اسلامی بوشهر نماد اصول‌گرایی و ولایت‌مداری در استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدنورالله موسوی‌نیا عصر چهارشنبه در نشست با معاون امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: با تدابیر اندیشیده شده در سطح استان از اداره کل تبلغات اسلامی استان به عنوان نماد ولایت‌مداری و اصول‌گرائی یاد می‌شود و با وفاق و تعاملی که در مجموعه ایجاد شده از دستگاه‌های پیشرو در عرصه ولایت‌مداری در سطح استان محسوب می‌شود.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد یک سال گذشته اداره کل، ارتقای جایگاه حوزه‌های مختلف اداره کل در نمودارهای ارزشیابی ارسالی از سازمان تبلیغات اسلامی، برقراری تعامل سازنده با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار و سایر مدیران اجرائی استان، افزایش تعامل مدیران شهرستانی با مردم، شوراها، دهیاری‌ها، بخشداران و فرمانداران و افزایش چشمگیر میزان جذب اعتبارات جاری و عمرانی اختصاص یافته به اداره کل در سال گذشته را از محورهای فعالیت اداره کل در یک سال گذشته برشمرد.

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی نیز گفت: عزت و سربلندی امروز جمهوری اسلامی و جایگاه رفیع آن در بین کشورهای دنیا به برکت انقلاب معنوی و تشکیلاتی ایشان بود و مبارزات ایشان و پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز ایران اسلامی را در کانون توجهات کشورهای مختلف دنیا قرار داده است.

حجت‌الاسلام اسماعیل فلاح  با اشاره به اقدام هوشمندانه مجلس خبرگان رهبری در انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی اظهار داشت: آثار و برکات این انتخاب شایسته و به حق به طور روزافزونی نمایان می‌شود.

وی ضمن ابراز رضایت از فعالیت مدیرکل و مجموعه تبلیغات اسلامی استان بوشهر بررسی اقدامات و برنامه‌های انجام شده و در دست اقدام و آشنائی با مدیران جدید جذب شده در ادارات تبلیغات اسلامی استان را اهداف سفر خود به استان بوشهر برشمرد.

نشست مذکور با حضور حجج اسلام سید حسین سادات، سیدعلی پناه محمودی نیا، سعید توکلیان، حمزه نیک نژاد، عباس آقایی نسب، عبدالکریم جمالی، حسین شیخی و سیدابراهیم سعیدی رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی جم، دشتستان، دشتی، شبانکاره، تنگستان، سعدآباد، دیلم و بردخون در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی اسلامی بوشهر در یک سفر دو روزه به منظور بررسی و پیگیری طرح‌ها و برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، بازدید از ادارات تبلیغات اسلامی استان، نشست با مدیرکل و رؤسای ادارات و نمایندگی های تبلیغات اسلامی بوشهر و بازدید از مراسم اعتکاف و سخنرانی در جمع معتکفین بوشهر به استان بوشهر سفر کرد.