اسلامشهر - خبرگزاری مهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامشهر گفت: هنرمندان اسلامشهری در شروع سال در صحنه های مختلف جشنواره های هنری کشور خوش درخشیده اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: علی طوفانی خوشنویس فوق ممتاز در جشنواره خوشنویسی یاران آفتاب پیشوا رتبه اول و در جشنواره ملی خوشنویسی خلیج فارس رتبه چهارم و در جشنواره ملی کلام علوی تهران رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

صادق محمدزاده در ادامه اظهار داشت: این هنرمند اسلامشهری هم اکنون در انجمن خوشنویسان شهرستان اسلامشهر به عنوان استاد خط نستعلیق مشغول به تدریس است و تا کنون توانسته در بسیاری از جشنواره های استانی و کشوری مقام کسب کنند و برای شهرستان اسلامشهر افتخار آفرینی نماید.

حضور هنرمند اسلامشهری در نمایشگاه بین المللی صنایع دستی

وی گفت: دیگر هنرمند اسلامشهری، مهدی طالبی هنرمند برجسته کار مس، روی و برنز آثار خود را در دومین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی به معرض دید بازدیدکنندگان گذاشته است.

محمدزاده افزود: این آثار در سالن D 25 غرفه 57 نمایشگاه بین المللی واقع در خیابان سئول از هفدهم تا بیست و سوم خردادماه همه روزه از ساعت 15 تا 21 پذیرای عموم علاقمندان و بازدید کنندگان است.