سرپرست گروه موسیقی "دنگ‌شو" ضمن اعلام خبر تور کنسرت این گروه موسیقی به آهنگسازی طاها و رضا شجاع‌نوری در ایران و انتشار دومین آلبوم این گروه با عنوان "دل تنگ شو"، از سوءاستفاده عوامل یک مجموعه تلویزیونی از نام این گروه انتقاد کرد.

صمد طالقانی سرپرست گروه موسیقی "دنگ شو" در خصوص از سرگیری فعالیت این گروه موسیقی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: پس از 5 سال دوری از انجام فعالیت‌های موسیقی در ایران، گروه "دنگ‌شو" چهارماه است که به تهران برگشته و در تدارک اخذ مجوز برای انتشار دومین آلبوم موسیقی خود باعنوان "دل تنگ شو" هستیم.

وی در ادامه افزود: همچنین پس از اخذ مجوز و انتشار آلبوم، تور کنسرت این گروه موسیقی در ایران روی صحنه می‌رود و به زودی جزئیات برگزاری این تور اعلام خواهد شد.

سرپرست گروه موسیقی "دنگ شو" در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به کم و کیف برگزاری این کنسرت و اعضای این گروه موسیقی گفت: من به‌عنوان سرپرست گروه موسیقی "دنگ شو" هستم و طاها پارسا و رضا شایا "برادران شجاع‌نوی" از آهنگسازان این گروه موسیقی هستند. صبا صمیمی نوازنده تنبک و سازهای کوبه‌ای است و طبق روال گذشته با دو خواننده جدید سعید آتانی و علی زند وکیلی دعوت به همکاری کرده‌ایم.

وی در ادامه افزود: قطعات برای اجرای این کنسرت آماده شده‌است و اگر آلبوم دوم تا زمان برگزاری کنسرت منتشر شود قطعا قطعاتی از این آلبوم هم منتشر خواهد شد، در غیر این صورت مروری بر قطعات این گروه موسیقی در اجراهای متفاوت خود در پنج سال دوری از ایران خواهیم داشت.   

سرپرست این گروه موسیقی در ادامه با اشاره به آغاز فعالیت‌های گروه "دنگ شو" گفت: این گروه موسیقی از سال 1385 به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده و آخرین اجرای کنسرت خود در سال 87 برای موسسه خیریه محک بوده‌است و پس از آن سفرهای خارج از کشور این گروه موسیقی آغاز شد و اجراهای متعددی در اروپا و آمریکا داشتیم.

وی در ادامه افزود: پس از برگزاری این کنسرت‌ها، آلبوم موسیقی "شیراز چهل ساله" منتشر شد و دلیل انتشار این آلبوم در خارج از کشور هم حضور گروه در خارج بود و هیچ دلیل خاصی برای انتشار این آلبوم در خارج از کشور وجود نداشت. اما در همان زمان این شائبه ایجاد شده بود که آلبوم در ایران مجوز نگرفته است که چنین نبود و تا مرحله اخذ مجوز برای انتشار این کنسرت در ایران هم پیش رفتیم.   

صمد طالقانی در ادامه با انتقاد از یگ گروه سریال‌سازی برای سوءاستفاده از نام گروه موسیقی "دنگ شو" گفت: شبکه پنج تهران سریالی با عنوان "تهران نو" ساخته و آماده پخش دارد، در این سریال بدون اینکه قراردادی با گروه موسیقی "دنگ شو" به ثبت رسیده باشد عنوان آهنگساز این سریال را گروه "دنگ شو" عنوان کرده‌اند این در حالی است که در آن زمان گروه خارج از ایران بود و هیچ اطلاعی از این قرار نداشت.

وی در پایان افزود: یکی از فعالیت‌های گروه موسیقی "دنگ شو" ساخت موسیقی برای فیلم‌های سینمایی و یا سریال‌های تلویزیونی است به عنوان مثال آخرین اثر سینمایی که آهنگسازی کرده‌ایم فیلم "ضدگلوله" بود اما هیچ قراری مبنی‌بر ساخت موسیقی برای این سریال نداشته‌ایم و من از همین‌جا این همکاری را تکذیب می‌کنم و معتقدم که این خبر صرفا یک مانور تبلیغاتی بوده‌است.