بوشهر - خبرگزاری مهر: جانشین فرمانده ناجا گفت: هدف آمایش انتظامی، افزایش کنترل و پیشگیری از جرائم است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان صبح یکشنبه در جلسه آمایش سرزمینی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های تابعه استان بوشهر اظهار داشت: تلاش ما در آمایش انتظامی این است که مناطق مستعد و ناآرام جرم را شناسایی و با استقرار یا ارتقا آن محل‌ها در پایان برنامه به تجزیه و تحلیل تغییرات به دست آمده پرداخته شود.

وی با ابراز خرسندی از امنیت ایجاد شده در استان بوشهر، بر آمادگی هرچه بیشتر نیروها در راستای تامین امنیتی مطلوب و شایسته تاکید کرد.

جانشین فرماندهی ناجا تصریح کرد: برای تامین امنیت مطلوب در جامعه مشارکت مردم ضروری است که ناجا در این زمینه تلاش‌های زیادی برای جلب مشارکت مردم انجام داده است.

رادان گفت: این نشست با هدف شناسایی وضعیت انتظامی نقاط مستعد جرم و تقویت نیرو به منظور افزایش کنترل و پیشگیری از جرائم برگزار می‌شود.

در سفر جانشین نیروی انتظامی کشور به استان بوشهر، جلسه آمایش سرزمینی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های تابعه استان با حضور فرمانده انتظامی و تعدادی از معاونان و پلیس‌های تخصصی استان به ریاست جانشین نیروی انتظامی کشور در سالن جلسات ستاد فرماندهی استان بوشهر برگزار شد.

در این جلسه که با حضور سردار رادان جانشین فرماندهی ناجا، فرمانده انتظامی استان و سایر معاونت‌ها و روسای پلیس‌های تخصصی استان بوشهر همراه بود، فرمانده انتظامی استان بوشهر و همچنین رئیس پلیس پیشگیری این استان گزارشی از وضعیت یگان‌های انتظامی اعم از کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان ارائه دادند.

در ابتدای این نشست که به بحث و بررسی پیرامون وضعیت و توان رزمی و عملیاتی یگان‌های انتظامی در استان بوشهر پرداخته شد، تصمیماتی در راستای افزایش توانمندی یگانهای انتظامی استان اتخاذ شد.