سازمان بسیج مستضعفین با صدور بیانیه‌ای از اقدام هوشمندانه و قاطعانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در شناسایی و دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر،سازمان بسیج مستضعفین با صدور بیانیه‌ای از اقدام هوشمندانه و قاطعانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در شناسایی و دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای شهیدان شهریاری، احمدی روشن و قشقایی تجلیل و قدردانی کرد.

در این بیانیه آمده است: به حول و قوه الهی و با یاری امام زمان (عج)، بار دیگر چهره کریه و ضدحقوق بشری جمعی از ایادی دست نشانده استکبار جهانی و همنوا با رژیم صهیونیستی که از فرط ناتوانی و عجز و حسادت جمعی از دانشمندان هسته‌ای ایران اسلامی را با دستان پلید خود به شهادت رساندند هویدا شد و دست‌های پشت پرده این اقدام ننگین برای همیشه رو شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: رژیم جعلی صهیونیستی و نوکران دست نشانده‌اش دولتمردان آمریکای جنایتکار که هر روز از پس روزی دیگر حوادث ناگوار و غیرانسانی را در خاورمیانه و کشورهای اسلامی خلق می‌کنند مسبب این همه مشکلات و کشتار و وحشیگری است، که خود با داشتن صدها کلاهک هسته‌ای ضدانسان و طبیعت، منادی دروغین دفاع از حقوق بشر است و سخیفانه‌تر اینکه رئیس منفور این رژیم سفاک نیز از دست نوکر خود به بهای ابقاء و حفظ خود در منصب نامشروع ریاست جمهوری، مدال صلح و دوستی می‌گیرد. واقعا تأسفی عمیق از سوی وجدانهای بیدار به این دغل بازان جانی که بیداری اسلامی و بسط ایدئولوژی اسلام و نبی مکرم اسلام(ص) و آل طاهرینش را در جهان بر نمی‌تابند و راهی جز ترور و آدمکشی نمی‌شناسند.

سازمان بسیج مستضعفین با پرافتخار خواندن این حماسه عظیم از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) این فتح و نصر بزرگ که انشاءالله تسکینی بر قلوب داغدار خانواده‌های این شهیدان بسیجی خواهد بود، به محضر حضرت بقیه الله و نائب بر حقش امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تبریک خود را نثار داشته و نابودی و سرنگونی همه جهانخواران و در رأس آمریکا و رژیم اشغالگر قدس و همه متحدین آنها را از خداوند متعال مسئلت دارد.