بروجرد - خبرگزاری مهر: معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه شهرستان بروجرد گفت: سال 91 سال شکوفایی مسکن مهر بروجرد است.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد معین عصر یکشنبه در حاشیه افتتاح نخستین واحدهای مسکن مهر پادگان مهندسی بروجرد به خبرنگار مهر گفت: واحدهای مسکن مهر افتتاح شده مربوط به پادگان مهندسی بروجرد نمونه ای از پروژه های مسکن مهر در این شهرستان است.

سجاد معین افزود: این واحدها از امکاناتی مانند پارکینگ، انبار و مشاعاتی که به صورت خودمالک به اعضا واگذار شده برخوردار بوده و زیرساختهای آنها نیز به طور کامل احداث شده است.

وی با بیان اینکه این واحدها در مدت 2سال احداث شد است، یادآور شد: سال 91 سال شکوفایی مسکن مهر بروجرد است که امید می رود در سفر ریاست جمهوری کل واحد های مسکن مهر بروجرد در قالب 6512 واحد افتتاح شود.

سرهنگ غلامحسین دیناروند مدیر عامل شرکت تعاونی مسکن مهر پادگان مهندسی شهرستان بروجرد نیز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این افتتاح در قالب 9 واحد مسکن مهر هر واحد 88 متر مربع به عنوان اولین مسکن مهر این شرکت تعاونی به صورت نمادین افتتاح و این واحدها امروز تحویل 9 نفر از اعضای این تعاونی شد.

وی افزود: برای احداث هریک از این واحدها 20میلیون تومان تسهیلات خود مالکی توسط بانکهای عامل در اختیار تعاونی قرار داشته که علاوه بر آن هر یک از اعضا 32میلیون نیز آورده داشته اند.