ساری - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت اسکیت مازندران از حضور دو تیم از این استان در فصل جدید مسابقات لیگ اسکیت سرعت نونهالان و نوجوانان باشگاههای کشور خبر داد.

حسین خیری نیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم هیئت اسکیت ساری در بخش دختران و هیئت اسکیت بابل در مسابقات لیگ پسران دو نماینده مازندران در چهارمین دوره مسابقات لیگ اسکیت سرعت نونهالان و نوجوانان کشور هستند.

وی افزود: تیم هیئت اسکیت بابل امسال نخستین حضور خود در سطح اول مسابقات لیگ اسکیت سرعت پسران کشور را تجربه می کند و امیدوار است با بازیکنان گمنام خود شگفتی ساز لیگ شود.

رئیس هیئت اسکیت مازندران به زمان برگزاری این مسابقات اشاره کرد و افزود: مرحله نخست مسابقات لیگ اسکیت سرعت پسران از 29 تا 31 خرداد ماه و مسابقات لیگ دختران از یکم تا سوم تیرماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.
 
خیری نیا اضافه کرد: مرحله دوم و سوم چهارمین دوره لیگ نونهالان و نوجوانان کشور به ترتیب به میزبانی خراسان رضوی و ارومیه برگزار خواهد شد.
 
وی یادآورشد: فصل جدید مسابقات لیگ اسکیت سرعت نونهالان و نوجوانان باشگاههای کشور در سه دوره برگزار خواهد شد و در هر دوره همه تیمها به صورت انفرادی و گروهی با هم مسابقه خواهند داد.
 
وی افزود: تیم هیئت اسکیت ساری با دو ورزشکار مربیگیری سوگند ذبیحی و سرپرستی زهرا حاجی زاده در این مسابقات حاضر می شود.
 
رئیس هیئت اسکیت مازندران ادامه داد: تیم هیئت اسکیت بابل با هشت ورزشکار باهدایت یحیی نتاج و سرپرستی ابراهیم ایزدپناه در لیگ اسکیت سرعت پسران کشور به مصاف حریفان خواهد رفت.
 
خیری نیا روند آماده سازی دو نماینده اسکیت مازندران را برای حضور در لیگ کشوری قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: تیم هیئت اسکیت ساری برای سومین سال متوالی با سازماندهی منظم و با استفاده از ورزشکاران ملی پوش در مسابقات لیگ دختران حضور داشته و امسال به دنبال کسب مقام انفرادی و تیمی کشور است.