ساری - خبرگزاری مهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: جشنواره ملی عکاسی قرآنی شهریور ماه امسال در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس علی ابراهیمی ظهر شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی مازندران افزود: فراخوان این جشواره در ماه مبارک رمضان امسال اطلاع رسانی می شود.

وی اظهار داشت: جلسات شورای فرهنگ عمومی استان در سال گذشته در همه شهرستانهای مازندران برگزار و دبیرخانه این شورا فعال بوده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به اینکه شورای فرهنگ عمومی مرکز استان باید فعالانه تر حضور یابد، تصریح کرد: این شورا باید به ریاست فرماندار ساری و دبیر اداره ارشاد شهرستان تشکیل جلسه دهد.

ابراهیمی با بیان اینکه 75 پرونده از فعالان فرهنگ عمومی به دبیرخانه شورا در ساری ارسال شده است، یادآور شد: 9 خادم فرهنگ عمومی انتخاب و در مراسمی از آنان تجلیل می شود.

وی با اعلام اینکه راهکارهای عملی شدن شعار سال 91 برای دستگاههای اجرایی استان ابلاغ شده است، افزود: برنامه های فرهنگی و هنری بسیاری برای تحقق این منویات تدارک دیده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه سال قبل بالغ بر 26 هزار نامه به جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا (ع) رسیده است، اظهار داشت: تاکنون 31 هزار نامه به هفتمین جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا (ع)رسیده است.

ابراهیمی با بیان اینکه 60 مدرسه قرآنی تحت پوشش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هستند، گفت: پنج هزار قرآن آموز در این مراکز آموزشهای دینی و قرآنی می بینند.