کرمانشاه - خبرگزاری مهر: مدیر هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم استان کرمانشاه گفت: در راستای رفع مشکل بیکاری در استان کرمانشاه باید همت مضاعفی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم استان کرمانشاه در اولین همایش غنی سازی اوقات فراغت بسیجیان که ظهر امروز دوشنبه در محل اداره کل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه برگزار شد گفت: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری در سفر به استان کرمانشاه که بسیار نیز به آن تاکید نمودند بحث بیکاری در استان کرمانشاه بود.

وی افزود: در راستای عمل به فرمایش معظم له اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه با همکاری سپاه نبی اکرم(ص) تصمیم به برگزاری برنامه ای تابستانی در راستای تقویت مهارت آموزی بسیجیان و تا حدی رفع معضل بیکاری جوانان در استان کرمانشاه گرفته است.

سردار احمدی پور ادامه داد: برگزاری چنین برنامه هایی و بکار گرفتن توانایی های جوانان این استان می تواند تاثیرات مطلوبی در جامعه و خصوصاً نشاط و پویایی و پیشرفت جوانان این استان داشته باشد.

وی اضافه کرد: نوع دوره های آموزشی برگرفته از رویاها و آرزوهای نوجوانان و جوانان است و امیدواریم که با تحقق این امر بتوانیم نقش موثری در این راستا ایفا کرده و این مسئله باعث شود جوانان و نوجوانان ما بدون ترس و بااعتماد به نفس قادر به انجام کارهای بزرگ باشند و البته از دیگر مواهب این برنامه ها فعالیت گروهی است که زیر مجموعه های طرح هجرت 3 محسوب می شود.

مدیر هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم استان کرمانشاه گفت: مهارت آموزی و داشتن مهارت یکی از زمینه های اشتغال  و زندگی است بر همین اساس امیدواریم که با برگزاری چنین برنامه هایی و داشتن تعامل و همکاری بین دو سازمان بتوانیم این فرصت را غنیمت شمرده و شاهد خروجی مناسب و مطلوبی از اجرای این برنامه باشیم.

سرداراحمدی پور افزود: یکی از آرزوها و دغدغه های دشمنان ما جلوگیری از پیشرفت جوانان در عرصه های علمی، مهارتی و پژوهشی است توانمند نمودن جوانان در این عرصه ها و پیشرفت آنان تا حد زیادی می تواند با تهاجمات دشمنان در این خصوص که سعی بر منحرف کردن جوانان و نیز دور نگه داشتن آنها از عرصه های علمی و تکنولوژی است، مقابله کند.

وی ادامه داد: ما و سایر مسئولین امیدواریم بتوانیم در راستای تحقق این اهداف از این فرصت ها به نحو احسن استفاده نموده و با ارائه راه کارهای مناسب که نیازمند تعامل و همکاری بین مسئولین است این رسالت سنگین را به مقصد رسانده و به مرحله اجرا درآوریم.