کرمان - خبرگزاری مهر: معاون استاندار کرمان بر لزوم حفظ روحیه ایثار و شهادت در دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، کریم مهرشاد دوشنبه شب نشست هم اندیشی نمایندگان ایثارگران دستگاههای اجرایی در کرمان اظهار داشت: برای خدمت رسانی به ایثارگران و خانواده های معظم شهدا در مرحله اول باید موضوع را بشناسیم و بدانیم که چه می خواهیم بکنیم.

وی ادامه داد: ایثارگران باید در جامعه ما جایگاه خود را پیدا کنند و اگر ما  متوجه این مسئله شویم به خوبی می توانیم برای آنها کار کنیم.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار کرمان با بیان اینکه مشاوران امور ایثارگران در دستگاههای اجرایی باید در نقطه تصمیم گیری دستگاه قرار بگیرند، ادامه داد: برخی از مشکلات موجود در دستگاههای اجرایی در خصوص مسائل ایثارگران به مشاورن برمی گردد که باید در این زمینه تامل جدی شود.

وی در ادامه، به ضرورت اشتغال فرزندان شاهد اشاره کرد و گفت: اشتغال یادگاران شهدا بخشی از وظایف ما در مقابل ایثار و از خود گذشتگی شهیدان است.

مهرشاد همچنین افزود: در خصوص درمان جانبازان مشکلات اعتباری داریم که باید ضوابطی برای آن مشخص شود اما دستگاه ا هر قدر که  در توانشان باشد باید در این باره اقدام کنند.

وی با تاکید بر حفظ روحیه ایثار و شهادت در دستگاههای اجرایی بیان داشت: مسایلی مانند بی حجابی و عدم تکریم ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی به دلیل عدم ترویج فرهنگ ایثارگری و شهادت است.