اراک - خبرگزاری مهر: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در بیانیه‌ای اعلام کرد: فاجعه هفتم تیر موجب بیداری اسلامی و مشخص شدن جبهه حق از جریان نفاق‌آلود شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در بیانیه‌ای به مناسبت  سی و یکمین سالگرد شهدای هفتم تیر آورده است: فاجعه تروریستی هفتم تیرماه سال 1360 فوران شراره‌های آتش کینه و عداوت منافقین نسبت به انقلاب، ارزش‌های والای آن و طیف برجسته‌ای از نخبگان، شخصیت‌ها و سرمایه‌های انسانی کارآمد و مؤثر نظام اسلامی بود که از آتشفشان کینه‌توزی سلطنت‌طلبان و منافقان مزدور سر بر آورد.

در این بیانیه آمده است: در این روز دکتر بهشتی و تعداد زیادی از اعضای حزب جمهوری اسلامی جلسه‌ای در دفتر مرکزی این حزب داشتند، اما منافقین که منطقی جز ترور و خشونت نداشتند با بمب‌گذاری شهید بهشتی و 72 نفر از یاران صدیق ایشان را به شهادت رساندند.

در ادامه این بیانیه آمده است: منافقین با به پا کردن فاجعه تروریستی هفتم تیر، به زعم خویش قصد داشتند تا با حذف فیزیکی نیروهای متعهد و شخصیت‌های برجسته انقلاب، حرکت رو به جلو و فزاینده ایران اسلامی را با مشکل جدی و اساسی روبه‌رو کرده و سرانجام نظام را مجبور به تسلیم و تن دادن به خواسته‌های خود کنند، اما واقعه هفتم تیر به یک روشنگری بزرگ در طول تاریخ مجاهدت‌های آزادی‌بخش و مقاومت‌های اسلامی تبدیل شد که عطر کربلای حسینی (ع) را در خود به ودیعه داشت و موجب بیداری اسلامی و مشخص شدن جبهه حق از جریان نفاق‌آلود شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در بیانیه خود آورده است: رسوایی فاجعه هفتم تیر فرصت‌طلبان منافق را به زباله‌دان تاریخ انداخت تا بار دیگر دست حق از آستین شهدای والامقام این فاجعه به در آید و با نور هدایت خود راه را از بیراهه روشن کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی سی و یکمین سالگرد شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یاران صدیق انقلاب و فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را گرامی داشته و از مردم بصیر و قدر شناس استان دعوت به عمل می‌آورد تا با حضوری پرشور در مراسم یاد بود شهدای هفتم تیر، ضمن نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، با آرمان‌های رفیع بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) تجدید میثاق کنند.

مراسم یادبود شهدای گرانقدر هفتم تیر در سراسر استان برگزار و یادواره شهدای هفتم تیر و یکصد شهید شهر سنجان نیز ساعت 18 روز چهارشنبه هفتم تیر ماه جاری در محل مصلای شهر سنجان برگزار خواهد شد.