نشست تخصصی طراحی و صفحه‌آرایی با عنوان عشق من طراحی در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در چهارمین برنامه باشگاه تجسمی، نشست‌های تخصصی تحت عنوان "نگاهی به چند درس گفتار در صفحه‌آرایی" و "عشق من، صفحه‌آرایی!" با حضور لادن رضایی، فرزاد ادیبی و ایرج میرزا علیخانی 19 و 20 تیر ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران برگزار  می شود.

لادن رضایی کارشناس ارشد رشته ارتباط تصویری از سال 1367 فعالیت حرفه ای در زمینه گرافیک را آغاز  کرد و از سال 79 تاکنون عضو هیئت انتخاب و داوری جشنواره های متعددی چون دومین دوره طرح فضاسازی سوره های قرآن کریم، نخستین، دومین و سومین دوره اعطای نشان پژوهش در طراحی گرافیک ایران، نخستین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی دانشجویان و جایزه گرته (برای نگارش در طراحی گرافیک) از جمله فعالیت های این هنرمند برجسته است.

این هنرمند برجسته کتاب فرهنگ مصور طراحی گرافیک را ترجمه کرده و برخی از آثار و مقالات وی در کتاب های گوناگونی چون دوسالانه طراحان گرافیک ایران،  نشانه‌ها، بیست و یکمین، بیست و دومین و بیست و سومین دوسالانه بین المللی بین المللی پوستر ورشو و نشان اردیبهشت 1 و 2 و ... به چاپ رسیده است.
 
همچنین در ادامه این نشست نمایشگاه پوستر و صفحه‌آرایی  با رویکرد نگاهی نو به صفحه‌آرایی به سرپرستی رضایی با ارائه 75 اثر از 18 لغایت 28 تیر  از ساعت 10 تا 19 در معرض دید علاقه مندان است.

علاقه‌مندان به منظور حضور در نشست ها و بازدید از نمایشگاه می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.