خرم آباد - خبرگزاری مهر: نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: دو سد کمندان و مروک دورود پیشرفت فیزیکی مناسبی ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس قائدرحمت شامگاه چهارشنبه در دیدار مجمع نمایندگان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: مردم استان در ابعاد مختلف دارای مشکلات فراوانی هستند که باید زمینه رفع آنها فراهم شود.

وی با انتقاد از روند اجرای برخی پروژه های شهرهای دورود و ازنا بیان داشت: متاسفانه در حال حاضر پروژه هایی مانند سد مروک و کمندان پیشرفت مطلوبی ندارند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به پروژه های فولاد ازنا و فاز 4 کارخانه سیمان دورود تصریح کرد: متاسفانه این پروژه ها نیز هنوز زمینه تحقق و عملیاتی شدن را به خود نگرفته اند.

قائدرحمت همچنین با اشاره به وضعیت مجتمع صنایع غذایی گهر دورود نیز یادآور شد: در این راستا با ارسال نامه ای به دادستان کل کشور خواستار واگذاری سهام این کارخانه به مردم دورود و لرستان شدیم.

وی با تاکید بر اینکه دادستان کل کشور دستور خاص داده اند که سهام این کارخانه به مردم واگذار شود، ادامه داد: در صورت تحقق این موضوع و راه اندازی این مجتمع بیش از 10 هزار فرصت شغلی در دورود ایجاد خواهد شد.