قم – خبرگزاری مهر: مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی جامعه المصطفی العالمیه از حضور جامعه المصطفی با محور آموزشی – پژوهشی در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی اوصیا قبل از ظهر پنج شنبه در نشستی خبری که در دفتر تبلیغات قم برگزار شد اظهار داشت: جامعه المصطفی العالمیه بخش بین المللی حوزه های علمیه را در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن تحت نظر دارد که بیش از 60 نمایندگی در خارج از کشور دارد.

 وی ادامه داد: طلاب و دانشجویان جامعه المصطفی شامل 110 ملیت می شوند و امیدواریم که بتوانند مبلغین خوبی برای گسترش تشیع در سراسر جهان باشند.
 
اوصیا افزود: حضور جامعه المصطفی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم شامل سه محور اصلی است و یکی از این محورها محور آموزشی است که شامل چهار مقطع  کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و سطح چهار حوزه است  و این محور شامل 16 رشته آموزشی است.
 
مدیرارتباطات و اطلاع رسانی جامعه المصطفی اضافه کرد: وی با اشاره به اینکه در بعد پژوهشی و انتشاراتی ما بخش های مهمی در رابطه با علوم قرآنی و تفسیر داریم، گفت: تاکنون بیش از 50 جلد کتاب منتشر شده است و آثار بسیاری هم در دست چاپ است.
 
مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی جامعه المصطفی العالمیه اضافه کرد: در بعد نشریات هم 10 مجله تخصصی قرآنی توسط جامعه المصطفی العالمیه چاپ می شود و پایان نامه های زیادی هم در زمینه علوم دینی دفاع شده است که منتشر خواهد شد.
 
وی ضمن بیان اینکه از برنامه های دیگر ما ارائه گزارش دستاورد های نمایندگی های خارج از کشور است، گفت: بخش دانشگاه مجازی جامعه المصطفی هم وجود دارد و برنامه هایی مانند نشست های قرآنی، مسابقات و گفتگوهایی پیرامون مباحث قرآنی در این دانشگاه انجام می گیرد.
 
وی در پایان تاکید کرد: این دانشگاه همچنین شامل بخش های تهیه و تنظیم نظام نامه های شهر مجازی قرآن و بخش نخبگان قرآنی است.