بوشهر - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با تلاش پلیس آگاهی شهرستان دیلم محموله 11 میلیارد ریالی کالای قاچاق در این شهر کشف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر عباس‌زاده ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در این عملیات تعداد 65 دستگاه تلوزیون LCD و LED بدون مجوز کشف و ضبط شد و خودرو متوقف شد و راننده نیز برای سیر مراحل قانونی به پاسگاه انتظامی منتقل شد.   

وی کشف این محموله را در راستای اجرای طرح برقراری امنیت اجتماعی و ورود و خروج کالای قاچاق در این شهرستان عنوان کرد و افزود: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان دیلم به یک دستگاه کامیون مظنون شد و پس از بازرسی‌های صورت گرفته این مقدار کالای قاچاق را کشف کردند.

عباس‌زاده همچنین به کشف 23 تن برنج غیرمجاز در دیلم اشاره کرد و افزود: با تلاش مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان دیلم یک دستگاه تریلر مورد بازرسی قرار گرفت و 23 تن برنج به ارزش تقریبی بیش از 500 میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف 83 کیسه دانه خوارکی طیور خارجی در شهرستان دشتی خبر داد و گفت: ارش تقریبی این محموله 20 میلیون ریال است که ماموران انتظامی شهرستان دشتی در حین گشت‌زنی این محموله را کشف و پس از توقیف خودرو حامل کالای قاچاق راننده را تحویل مراج ذی‌صلاح داده‌اند.

وی در ادامه به دستگیری یک سارق حرفه ای در بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو، پلیس با تشکیل اکیپ عملیاتی و با هماهنگی‌های صورت گرفته با مقامات قضایی برای دستگیری این سارق وارد عمل شد.

عباس‌زاده با اشاره به اعتراف این متهم به 28 فقره سرقت، تصریح کرد: این سارق در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد و پس از اعتراف به سرقت‌های انجام داده، مالباختگان شناسایی شدند و برای سیر مراحل قانونی به پایگاه انتظامی فراخوانده شدند.