نهاوند - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند گفت: طرح قرآنی 1446 ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان نهاوند برگزار می شود.

حجت الاسلام حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح قرآنی 1446 در 15 موسسه و خانه قرآن روستایی با هدف تشویق مردم به امر حفظ آیات قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در شهرستان نهاوند اجرا می شود.

وی گفت: این طرح به منظور تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج مفاهیم قرآنی و حفظ آیات قرآن کریم در مقاطع مختلف سنی است و با اجرای این طرح قرآنی مقدمه تربیت ده میلیون نفر حافظ قران کریم در کشور فراهم خواهد شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند گفت: این طرح قرآنی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و با اتمام این دوره در مراکز و موسسات قرانی شهرستان نهاوند، 300 حافظ قرآن کریم در بخش های مختلف قران کریم تربیت خواهند شد.

حجت الاسلام گروسی با بیان اینکه ماه رمضان ماه تلاوت قرآن و استفاده از برکات و عنایات این کتاب آسمانی است، گفت: در راستای آشنایی جوانان با قرآن و مضامین آن باید راه تعالی جوانان فراهم شود چراکه انس نیروی جوان با قرآن خطر انحراف و گمراهی وی را کمتر می کند.

حجت الاسلام گروسی با بیان اینکه اکثر مشکلات اجتماعی و فرهنگی ریشه در بی تقوای و بی دینی دارد، افزود: باید تلاوت قرآن و عمل به فرامین و دستورات آن سر لوحه کارهای روزمره و اجتماعی مردم و مسئولان قرار بگیرد تا جامعه در مسیر درست و منطبق بر دستورات اسلامی حرکت کند.