شهریار – خبرگزاری مهر: مدیرمسئول موسسه قرآنی ندای ملکوت از برگزاری دوره های تربیت معلم قرآن کریم در شهرستانهای استان تهران خبر داد.

حجت الاسلام حسین کوششی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و دینی در جامعه به خصوص بین جوانان و نوجوانان، از سوی موسسه قرآنی ندای ملکوت، در ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی برگزار می شود.

وی افزود: در این راستا طبق برنامه ریزی قرار است که دوره های تربیت معلم قرآن کریم در محل شعب این موسسه در شهرستانهای استان تهران به خصوص شهریار برگزار شود.

ثبت نام از علاقمندان به شرکت در دوره در نمایشگاه بین المللی قرآن

این مسئول عنوان کرد: این دوره ها در پنج رشته روخوانی، روانخوانی، تجوید، حفظ و مفاهیم در استان تهران برگزار می شود که بانوان و آقایان علاقمند می توانند در آنها شرکت کنند.

کوششی با اشاره به اینکه از علاقمندان به شرکت در این دوره در محل نمایشگاه بین المللی قرآن نیز ثبت نام می شود، گفت: افراد می توانند به غرفه این موسسه در نمایشگاه مراجعه و اقدام به ثبت نام حضوری کنند.

آغاز دوره ها پس از ماه رمضان

مدیرمسئول موسسه قرآنی ندای ملکوت یادآور شد: پس از پایان ماه مبارک رمضان، آزمون ورودی این دوره ها با حضور علاقمندان برگزار می شود و افرادی که موفق به کسب نمره قبولی شوند، می توانند در دوره حضور یابند.

وی اعلام کرد: در برگزاری این دوره ها از اساتید مجرب و توانمند قرآنی استانی و کشوری استفاده شده است تا نکات آموزشی مورد نظر را به شرکت کنندگان ارائه دهند.