نوشهر - خبرگزاری مهر: رئیس فرودگاه نوشهر گفت: با استقبال چشمگیر مسافران خطوط پروازی در فرودگاه نوشهر افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی متانت گفت: با استقبال چشمگیر مسافران، خطوط پروازی در فرودگاه نوشهر افزایش یافت.

وی افزود: این  افزایش مسیر پروازی در مسیر تهران در روزهای سه‌شنبه و جمعه و در مسیر مشهد مقدس در روزهای شنبه، یکشنبه، چهارشنبه و جمعه صورت گرفته است.

رئیس فرودگاه نوشهر اضافه کرد: استقبال چشمگیر شهروندان، مسافران و گردشگران از فرودگاه نوشهر سبب شد تا ظرف چهار ماه آغازین سالجاری بیش از 13 هزار مسافر از این فرودگاه جابجا شوند.

جاده نوشهر به کجور نیازی به مجوز  محیط زیست ندارد

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی اعلام داشت: جاده نوشهر به کجور از مسیر ماشلک به دلسم نیازی به اخذ مجوز از محیط زیست ندارد.

قاسم احمدی لاشکی اظهار داشت: در صورتی نیاز به اخذ مجوز از محیط زیست دارد که بحث احداث یک جاده مطرح باشد در صورتیکه این جاده الان هم عملا وجود دارد و مسیر تردد است.

وی افزود: این جاده  نیاز به بازسازی، بهسازی و آسفالت دارد بنابراین نیازی برای اخذ مجوز نمی بینیم و بهتر است مسائلی که برای آبادانی منطقه و آسایش مردم می تواند تاثیرگذار باشد  را به خوبی پیگیری کرده و اقدامات عملی انجام گیرد.

احمدی لاشکی افزود: در خصوص بازسازی این جاده ضرورت هایی وجود دارد که مسوولین امر باید آن را جدی گرفته تا  خواسته های مردم تحقق یابد و در خصوص توسعه منطقه نباید وقت تلف کرد و همه باید تلاش کنیم تا کار صورت گیرد.