همدان - خبرگزاری مهر: معرفی قهرمان مسابقات شطرنج جام رمضان، شهرداری فاتح مسابقات فوتبال نوجوانان بهار و شکست شهرداری نهاوند مقابل موسسه مالی اعتباری مازندران عناوین اخبار ورزشی استان همدان است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین دیهمی قهرمان مسابقات شطرنج جام رمضان همدان شد

مسابقات شطرنج سریع جام رمضان با شرکت 42 نفر در هفت دور به روش سوئیسی در خانه شطرنج همدان به سر داوری مریم احمدی داور درجه سه، این استان برگزار شد.

در این رقابت ها محمد حسین دیهمی با کسب شش امتیاز مقام نخست را کسب کرد، علی زارعی با کسب 5.5 امتیاز دوم شد و امیر علی دلاوری با کسب 5.5 امتیاز در جای سوم ایستاد.

همچنین در رده زیر 14 سال، یاشار موحدی با کسب چهار امتیاز عنوان نخست را کسب کرد و نشمیل کلوندی با کسب چهار امتیاز دوم شد.

در پایان این مسابقات به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

شهرداری فاتح مسابقات فوتبال نوجوانان بهار شد

مسابقات فوتبال نوجوانان بهار با حضور سه تیم از این شهرستان و یک تیم مهمان از شهرداری مریانج در بهار برگزار شد.

در این دور از رقابت‌ها تیم نوجوانان شهرداری بهار در بازی اول 4 بر 2 مقاومت بهار را شکست داد که دو گل این بازی را موسی ابراهیمی و دو گل دیگر را سجاد نوری و ابوالفضل نوروزی وارد دروازه کردند.

این تیم همچنین در ادامه بازی‌ها شهرداری مریانج را با نتیجه دو بر یک از پیش رو برداشت.

همچنین در این دور از رقابت‌ها مقاومت بهار با نتیجه 3 بر 2 مغلوب تیم پیام صالح‌آباد شد و شهرداری مریانج با نتیجه 5 بر 4 مقاومت بهار را از دور رقابت‌ها حذف کرد.

شهرداری بهار در ادامه این مسابقات پیام صالح‌آباد را 5 بر صفر شکست داد.

تیم فوتبال نوجوانان شهرداری بهار از سال 89 تشکیل شده است و در رقابت‌های استانی و شهرستانی حائز رتبه‌های اول شده است.

شکست شهرداری نهاوند مقابل موسسه مالی اعتباری مازندران

تیم شهرداری نهاوند در چارچوب هفته چهارم لیگ دسته یک کشور ، در سالن سید رسول ساری مقابل تیم موسسه مالی واعتباری این شهر با نتیجه پنج بر سه شکست خورد.

در این دیدار در وزن 50 کیلوگرم میثم نادری از نهاوند مقابل حمید خلیلی شکست خورد و در وزن 55 کیلوگرم نیز جواد قانعی از نهاوند در مصاف علیرضا عالمیان مغلوب شد.

در وزن 60 کیلوگرم نیز فرزاد کولیوند دیگر کشتی گیر تیم شهرداری نهاوند از لطیف مومنی شکست خورد.

همچنین در وزن 66 کیلوگرم حامد رشیدی اولین پیروزی نهاوندیها را در مقابل ایمان رحمانی رقم زد.

در وزن 74 کیلوگرم تنها کشتی گیر بومی نهاوند هم در پیکار با سجاد محمدی شکست خورد و در وزن 84 کیلوگرم سعید واگذاری در مقابل سعید براری پیروز شد.

در وزن 96 کیلوگرم وحید یوسفوند در مقابل مصطفی صادق زاده پیروز شد و در وزن 120 کیلوگرم، یزدان حق شناس نیز مقابل سید هادی موسوی شکست خورد.