شیراز - خبرگزاری مهر: کشف حشیش از یک دستگاه وانت بار در لارستان و کشف بیش از 260هزار نخ سیگار قاچاق در خرمبید از مهمترین اخبار پلیس فارس است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامی شهرستان لارستان در استان فارس از شناسایی و دستگیری دو قاچاقچی که تحت پوشش وانت حمل بار اقدام به قاچاق موادمخدر می کردند در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهادر اسماعیلی گفت: مأموران پلیس موادمخدر فرماندهی انتظامی لارستان با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی موفق شدند دو نفر به نام های " م –ف " و "ن - ح " که در پوشش حمل بار بوسیله وانت بار اقدام به قاچاق موادمخدر می کردند را شناسایی کنند.

وی ادامه داد: پس از شناسایی این دو قاچاقچی ماموران به همراه مأموران پلیس راه به منظور دستگیری، در طول مسیر تردد آنان مستقر شدند.

فرمانده انتظامی لارستان اظهار کرد: ماموران پلیس راه برای توقف خودرو که دو نفر سرنشین داشت، دستور ایست داده ولی راننده به ایست ماموران توجهی نکرده و متواری می شود.

سرهنگ اسماعیلی افزود: ماموران با انجام عملیات تعقیف و گریز پس از طی مسافتی موفق شدند خودرو را توقیف و هردو قاچاقچی را دستگیری کنند.

وی بیان کرد: پس از انتقال خودرو به پلیس راه در بازرسی از آن 137 کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود کشف و متهمان به همراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان منتقل شدند.

کشف بیش از 260هزار نخ سیگار قاچاق در خرمبید

خودرو های حامل سیگار قاچاق در خرمبید استان فارس شناسایی و توقیف شدند.

یک دستگاه سمند که حامل مقادیر قابل توجهی سیگار قاچاق بود، با اقدامات اطلاعاتی و شیوه های خاص پلیسی شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمبید در این رابطه گفت: مبارزه با قاچاق کالا یکی از برنامه هایی قابل توجه پلیس است و بر همین اساس انتظامی شهرستان خرمبید برنامه های قابل توجهی برای برخورد با قاچاق کالا دارد.

سرهنگ بهادر شفیعی در رابطه با این خبراظهار کرد: در راستای طرحهای پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی کلانتری مرکزی خرمبید یک قاچاقچی سیگار به نام "م - ش" که بوسیله یک دستگاه خودرو سمند اقدام به قاچاق، بارگیری و انتقال سیگار قاچاق می کرد را شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو وی تعداد 260 هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد.

سرهنگ شفیعی گفت: این خودرو توقیف و جهت انجام مراحل قانونی به پلیس کالای قاچاق استان انتقال داده شد.