قم - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: پیکارهای هندبال جام رمضان قهرمانی استان قم از امشب آغاز می‌شود.

سیدعلیرضا طباطبایی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: هیئت هندبال استان قم نیز همانند بسیاری از هیئت های ورزشی در طول ماه مبارک رمضان اقدام به برنامه ریزی در زمینه مسابقات جام رمضان کرده است و انشاءالله قصد داریم این رقابت ها را از امشب برگزار کنیم.

جام رمضان فرصتی خوب برای شناخت استعدادهای هندبال قم

وی ادامه داد: مسابقات هندبال جام رمضان فرصت بسیار خوبی برای گردهم آمدن استعدادهای هندبال قم است تا بتوانیم در آستانه پیکارهای لیگ و قهرمانی کشور، چهره های مستعد هندبال قم را شناسایی کرده و به مسابقات کشوری اعزام کنیم.

رئیس هیئت هندبال استان قم بیان داشت: با توجه به اینکه زمان زیادی به برگزاری فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور باقی نمانده است و از سوی دیگر تیم های رده‌های سنی مختلف هندبال قم، مسابقات قهرمانی کشور را در پیش دارند، برگزاری جام رمضان این فرصت را به مربیان هندبال قم می‌دهد که آماده ترین ها را انتخاب کنند.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده در هیئت هندبال، پنج تیم برای شرکت در رقابت های هندبال جام رمضان قهرمانی قم ثبت نام کرده اند و انشاءالله این رقابت ها از امشب با رقابت مدعیان آغاز خواهد شد تا در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان چهره تیم های برتر نیز مشخص شود.

طباطبایی بیان داشت: قم در هندبال جزو استان های استعدادخیز کشور است و خوشبختانه در سال های اخیر در تمامی مسابقاتی که بر اساس تقویم فدراسیون هندبال در نقاط مختلف کشور و در رده های سنی مختلف برگزار شده است، حضور مستمر و البته موفق داشته ایم.

رقابت هندبالیست‌های قمی با 11 رقیب مدعی برای صعود به لیگ برتر

وی در خصوص تیم های شرکت کننده در مسابقات هندبال جام رمضان قهرمانی استان قم ابراز داشت: در شب نخست این بازی ها تیم هندبال زینی وند قم به مصاف هندبالیست‌های تیزرو می‌رود و در دیگر دیدار تیم‌های هندبال انقلاب و امید با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

رئیس هیئت هندبال استان قم یادآور شد: قرعه کشی رقابت های لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه های کشور صورت گرفته است و طی آن امسال 12 تیم در تلاش برای کسب دو سهمیه صعود به لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور به مصاف یکدیگر می روند.

وی افزود: یکی از تیم هایی که امسال در پیکارهای لیگ دسته اول هندبال باشگاه های کشور حضور خواهد یافت، تیم هیئت هندبال استان قم است ضمن اینکه تیم هندبال بانوان قم نیز به زودی حریفان خود در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور را خواهد شناخت.