بجنورد - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت دو و میدانی خراسان شمالی گفت: رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی استان، جام رمضان از سه شنبه شب آغاز می‌شود.

اسماعیل البرزی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی مردان خراسان شمالی با عنوان جام رمضان از سه شنبه شب در محل پیست دو و میدانی ورزشگاه تختی بجنورد آغاز می‌شود.

وی اظهار داشت: این مسابقات با شرکت 60 دونده در قالب 12 تیم از شهرستان‌های مختلف خراسان شمالی، در 7 ماده دو و میدانی و در 3 رده نونهالان، نوجوانان و جوانان به صورت انفرادی و باشگاهی برگزار می‌شود.

البرزی اضافه کرد: در این رقابت‌ها ورزشکاران در 7 ماده دوی 100 متر، دوی 400 متر، دوی 800 متر نیمه استقامت، دوی 3 هزار متر، دوی 4 در 400 متر امدادی، پرتاب وزنه و پرتاب دیسک با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه شرکت در این رقابت‌ها برای تمامی افراد آزاد است، تصریح کرد: علاوه بر تیم‌ها و افراد شرکت کننده فعلی، علاقه مندان دیگر نیز می‌توانند برای شرکت در این رقابت‌ها با داشتن کارت بیمه ورزشی ساعت 21 سه شنبه شب به محل پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی تختی بجنورد مراجعه کنند.

رئیس هیئت دو و میدانی خراسان شمالی اظهار داشت: تعداد اعضای هر تیم در این رقابت‌ها 5 نفر خواهد بود و هر نفر نیز حق شرکت در 2 ماده ورزشی را دارد.