ساری - خبرگزاری مهر: رئیس انجمن فوتبال دستی مازندران گفت: نخستین بار در کشور، مسابقات فوتبال دستی جام رسانه ها برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمود حسینی اظهار داشت: فوتبال دستی مازندران دارای پتانسیل بالایی در این رشته ورزشی بوده که تنها با اندکی بودجه و حمایت از سوی مسئولان می تواند این رشته را در سطح کشور به اوج خود رساند.

وی گفت: برای نخستین بار در کشور در جهت تقدیر از زحمات اصحاب رسانه و مطبوعات، یکدوره مسابقات فوتبال دستی تحت عنوان جام رسانه ها، یادبود شهدای اصحاب رسانه و مطبوعات در دستور کار این کیمته قرار گرفته است.

رئیس انجمن فوتبال دستی مازندران ادامه داد: به پیشنهاد روابط عمومی این کمیته در راستای ارج نهادن به مقام خبرنگاران استان، این مسابقات در شهریور ماه و به صورت انفرادی و تیمی برگزار خواهد شد.

کارت های غیرفعال بازرگانی باطل می شود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه اعضای اتاق تمدید کارتشان را پیگیری کنند از ابطال کارت های بازرگانی اعضای غیر فعال اتاق خبر داد.

غلامرضا عشریه گفت: بر اساس مصوبه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای ساماندهی کارت های بازرگانی، حذف کارت های غیرفعال در دستورکار قرارگرفت و اعضاییکه برای تمدید یا رفع نواقص پرونده شان اقدام نکنند کارتشان باطل خواهد شد.

وی افزود: موضوع ابطال کارت های بازرگانی غیرفعال درجلسه ای که با حضور ابویی و دهقان معاونان پیشگیری و فرهنگی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، صافدل رئیس سازمان توسعه تجارت، نهاوندیان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی ایران و جمعی از مدیران کل حوزه‌های مرتبط برگزار شده بود به تصویب رسید.