بجنورد - خبرگزاری مهر: دبیر هیئت فوتبال خراسان شمالی گفت: رقابت‌های فوتسال جام رمضان بجنورد با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت.

جم تاج مهجور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: رقابت‌های فوتسال شهرستان بجنورد با عنوان جام رمضان با شرکت 62 تیم در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در محل سالن فوتسال مجموعه ورزشی هزار و 200 نفره شهید علیدخت بجنورد برگزار شد.

وی با بیان اینکه در جریان برگزاری این مسابقات که 25 شب به طول انجامید در مجموع 122 بازی برگزار شد، اظهار داشت: در پایان رقابت‌ها در رده سنی بزرگسالان و جوانان جوارشی سنخواست و در رده سنی نوجوانان نیز انتظار علوم پزشکی به مقام‌های قهرمانی دست یافتند.

مهجور تصریح کرد: در دیدارهای پایانی رقابت‌های رده سنی بزرگسالان در بازی فینال جوارشی سنخواست با نتیجه 6 بر 2 برابر آهن آلات دلیریان به برتری رسید و قهرمان شد و آهن آلات دلیریان نیز به نایب قهرمانی دست یافت.

وی اضافه کرد: در دیدار رده بندی رده سنی بزرگسالان نیز تیم‌های انتظار علوم پزشکی و تیون آپ به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان آن انتظار علوم پزشکی با نتیجه 7 بر 6 در ضربات پنالتی از سد حریف خود گذشت و در جایگاه سوم ایستاد.

این مسئول تصریح کرد: در رده سنی جوانان در دیدار نهایی جوارشی سنخواست با نتیجه 4 بر یک از سد انتظار علوم پزشکی گذشت و قهرمان شد و نایب قهرمانی نیز به انتظار رسید.

وی گفت: در دیدار رده بندی این رده سنی نیز استقلال نوین 5 بر 2 ابومسلم الف را از پیش رو برداشت و به مقام سومی رسید.

مهجور افزود: در رده سنی نوجوانان نیز در دیدار پایانی انتظار علوم پزشکی با نتیجه 3 بر 2 از سد مسیریاب توس گذشت و قهرمان شد و تیم مسیر یاب توس نیز در جایگاه دوم این رده سنی ایستاد.

وی اظهار داشت: در بازی رده بندی نیز جوارشی سنخواست با نتیجه 5 بر یک از سد ابومسلم الف گذشت و به مقام سومی دست یافت.

رقابت‌های فوتسال جام رمضان بجنورد که با شرکت 62 تیم در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به مدت 25 شب، پس از افطار در محل سالن شهید علیدخت برگزار می‌شد، 29 مرداد ماه با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.