بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: طی هفته دولت 42 طرح عمرانی تبلیغات اسلامی در استان بوشهر افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدنورالله موسوی‌نیا پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با تبریک فرارسیدن هفته دولت اظهار داشت: با توجه به نامگذاری این ایام به نام هفته دولت، تکریم و تعظیم این ایام کمترین حرکتی است که باعث می‌شود یاد و خاطره شهدای دولت جاودان و زنده باقی بماند.

وی به جایگاه رفیع شهیدان رجایی و باهنر در تثبیت و تحکیم انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: آنان خالصانه در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی و این نظام فعالیت کردند و در حقیقت خون آنها مانند دیگر شهدای اسلام این مملکت و نظام را بیمه کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: تعمیر اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر و ادارات دشتستان و کنگان، تجهیز ادارات تبلیغات اسلامی استان شامل دشتستان، دشتی، سعدآباد، شبانکاره و گناوه از فعالیت‌های اداره کل در بحث تجهیز سخت افزاری ادارات تبلیغات اسلامی استان محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به تعامل سازنده مجموعه تبلیغات اسلامی استان با دفاتر ائمه جمعه و جماعات سطح استان افزود: تجهیز دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر، تجهیز مصلای کاکی، تعمیر دفاتر ائمه جمعه شهرستان دشتستان، تعمیر و تجهیز دفتر امام جمعه اهرم، تعمیر و تجهیز دفتر امام جمعه خورموج و کمک به تکمیل حسینیه آل یاسین بوشهر از سایر برنامه‌های اجرایی تبلیغات اسلامی بوشهر در ایام هفته دولت محسوب می‌شوند.

حجت‌الاسلام موسوی نیا خرید و نصب سیستم صوتی در خیابان‌های شهر خورموج، کمک به تکمیل مجتمع فرهنگی مذهبی اهرم، کمک به تکمیل و تعمیر مصلای خورموج را نیز از طرح‌های عمرانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در هفته دولت عنوان کرد.

وی با اشاره به افتتاح 42 طرح عمرانی این سازمان در هفته دولت، اضافه کرد: احداث، تکمیل و خرید خانه عالم، تجهیز خانه‌ها و مراکز قرآنی در سطح استان و تجهیز دفاتر ائمه جمعه شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، جم، دلوار و دیلم از مهمترین این طرح‌ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: احداث و تکمیل خانه‌های عالم فخر آوری گناوه، سیاه مکان و عامری دیلم، تشان جم، محمد جمالی، محمدعامری تنگستان، عسلویه و شیرینوی کنگان، کره بند و کلمه دشتستان و خرید خانه های عالم امام حسن دیلم، برازجان دشتستان، عالی‌شهر و مخبلند بوشهر از طرح‌های اداره کل در ایام هفته دولت محسوب می‌شوند.

وی افزود: طرح‌های دیگری نیز افتتاح می‌شود که می‌توان تکمیل مکتب قرآن شبانکاره دشتستان و تجهیز مراکز و مجتمع‌های قرآنی شهرستان دشتی را نام برد.