کرمان - خبرگزاری مهر: آیین تجلیل از خبرنگاران کرمانی سرانجام و پس از 18 روز تاخیر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیین نکوداشت روز خبرنگار، ظهر شنبه با حضورسید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد کشور، اسماعیل نجار، استاندار کرمان و جمعی دیگر از مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد و مسئولین استانی برگزار شد.

استاندار کرمان در این آیین با اشاره به تهدیدات دشمن علیه کشور و نظام در عرصه اقتصادی و فرهنگی گفت: رسانه ها در شرایط حساس کنونی در ایجاد و تقویت روحیه نشاط و امید در جامعه تلاش کنند.

اسماعیل نجار با بیان اینکه مطبوعات استان کرمان از لحاظ کیفیت و کمیت در کشور از جایگاه مطلوبی برخوردار است، اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در حال حاضر مطبوعات کرمان با آن روبرو هستند افزایش قیمت کاغذ است.

وی اظهار داشت: البته شرایط تحریم و مشکلاتی که از این نظر به وجود آمده را اصحاب رسانه به خوبی درک می کنند در همین حال با حمایت های وزارت فرهنگ و ارشاد نیز سعی می شود تا این مشکل رفع شود.

استاندار کرمان افزود: همچنین در کرمان برخی از دستگاههای دولتی در پرداخت حق آگهی خود به نشریات تاخیر کرده اند که این مسئله نیز حل خواهد شد.

نجار همچنین گفت: در حال حاضر دشمنان جنگ همه جانبه ای را علیه جمهوری اسلامی ایران به خصوص در عرصه های فرهنگی و اقتصادی به راه انداخته اند.

وی افزود: اما مثل همیشه نظام با ایمان و اراده مستحکم ملت و درایت رهبر فرزانه انقلاب از این جنگ نیز با سربلندی بیرون خواهد آمد.