سمنان-خبرگزاری مهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از افتتاح پروژه استادیوم 15 هزار نفری سمنان در دیماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، همت هادیان در گفتگو با خبرنگاران در محل اداره کل تربیت بدنی استان سمنان، افتتاح پروژه استادیوم 15 هزار نفری سمنان را در دی ماه امسال وعده داد و گفت: فاز اول این ورزشگاه به اتمام رسیده است.

وی ضمن اشاره به اینکه این ورزشگاه به همراه ورزشگاه 15 هزار نفری شاهرود در فهرست پروژه های مهر ماندگار قرار گرفته است، اظهار داشت: ورزشگاه سمنان انشاء الله تا دیماه به بهره برداری می رسد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان این که فاز دوم این ورزشگاه اکنون در حال اجرا است، تصریح کرد: برای تکمیل این پروژه 70 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: این استادیوم زیر ساخت مناسبی برای توسعه ورزش به ویژه ورزش پرطرفدار فوتبال در استان سمنان است.

هادیان اظهار امیدواری کرد: با بهره برداری از ورزشگاه 15 هزار نفری سمنان شاهد رشد و توسعه رشته پرطرفدار فوتبال در سمنان خواهیم بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به اینکه این ورزشگاه که با 180 میلیارد ریال هزینه در حال ساخت است گفت: این پروژه هم اکنون 78 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: ورزشگاه 15 هزار نفری سمنان در حالی که سالها از آغاز ساخت آن می گذرد، کمبود اعتبار روند اجرایی آن را کند و متوقف کرده بود که با قرار گرفتن در پروژه مهر ماندگار اکنون در ساخت و تکمیل آن تسریع شده است.