سنندج - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه ناحیه سنندج گفت: هفته دفاع مقدس بزرگداشت مقاومت مردمی یک ملت است و باید به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسین یوسفی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سنندج اظهار داشت: در تمامی عرصه ها و لحظه ها این مردم هستند که حفظ آرمان ها و ارزش های اسلامی را بر عهده دارند و این نشان از مردمی بودن این انقلاب است.

وی افزود: پاسداری و ترویج آرمان های اسلامی در گرو تلاش و برنامه ریزی های به جا و مناسب است و باید مسئولان هوشیارانه اقدام کنند.

فرمانده سپاه ناحیه سنندج بیان کرد: به صدا درآوردن زنگ هفته مقاومت در مدارس، برگزاری مسابقات قرآنی، برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی، مسابقات علمی و ورزشی و در نهایت حضور در مزار شهدا از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس است.

یوسفی یادآور شد: دیدار با خانواده های شهدا و ایثار گر، افتتاح پایگاه های مقاومت، همایش امر به  معروف و اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم و دوردست از دیگر برنامه های سپاه سنندج در هفته دفاع مقدس است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: کنگره شهید ناهید فاتحی کرجو با حضور رئیس جمهور در روستای هشمز کردستان برگزار می شود.

یوسفی با اشاره به هجمه های فرهنگی و توطعه های سیاسی دشمن علیه نظام مقدس اسلامی گفت: نیاز است با زنده نگه داشتن ارزش ها و آرمان های انقلاب، پیروی از معمار کبیر انقلاب و ترویج فرهنگ شهادت در جامعه فتنه ها خنثی شود.

وی افزود: جهاد فرهنگی در کنار امر به معروف می تواند دشمنان را از گزند فتنه های دشمن دور کند و هزاران جوان چون حسین فهمیده و فاتحی کرجو بسازد.

فرمانده سپاه ناحیه سنندج بیان کرد: انتظار می رود در هفته دفاع مقدس اقتدار جمهوری اسلامی ایران چشم دشمنان کور دل را کورتر کند.