بجنورد - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت جودو خراسان شمالی گفت: تیم جودوی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به عنوان نماینده استان به مسابقات جام حذفی کشور اعزام می‌شود.

کوروش خسرویار در گفتگو با خبرنگار مهرافزود: تیم 14 نفره جودو دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به عنوان نماینده استان شنبه 25 شهریور ماه به رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور اعزام می‌شود.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها در 7 وزن برگزار می‌شود و در هر وزن نیز 2 نفر به عنوان ورزشکار اصلی و ذخیره شرکت می‌کنند، تصریح کرد: در وزن 60 کیلوگرم بهزاد وحدانی و سعید قلیچی به عنوان نمایندگان استان در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

خسرویار اظهار داشت: در وزن 66 کیلوگرم مهدی دلیریان و حسن یزدانی، در وزن 73 کیلوگرم الیاس علی اکبری و هادی قدیمی، در وزن 81 کیلوگرم حسین علی اکبری و احمد جفاکش مقدم و در وزن 90 کیلوگرم نیز علی محمدنیا و وحید قائمی اعضای تیم استان را تشکیل می‌دهند.

وی در مورد ورزشکاران سنگین وزن استان نیز افزود: در وزن 100 کیلوگرم مجتبی قادری و محسن دلیریان و در وزن 10+ کیلوگرم نیز مسعود حاجی پور مقدم و مهدی عفتی اعضای تیم اعزامی خراسان شمالی را تشکیل می‌دهند.

کوروش خسرویار اظهار داشت: مربیگری تیم خراسان شمالی را در این رقابت‌ها زین العابدین حقانی و سرپرستی آن را نیز رضا مهنان بر عهده دارد.

اولین دوره رقابت‌های جام حذفی جودو 27 شهریور ماه و با حضور 15 تیم در محل سالن شهید افراسیابی مجموعه ورزشی شیرودی تهران آغاز می‌شود.

بنا به اعلام فدراسیون جودو و کوراش، این رقابت‌ها که پیش از آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر انجام می‌شود، به عنوان میدانی تدارکاتی برای تیم‌های شرکت کننده خواهد بود و علاوه بر آن تیم‌های اول تا سوم نیز برای حضور در جام بین المللی فجر در اولویت خواهند بود.

در حال حاضر شرکت تیم‌های دانشگاه آزاد، نیروی زمینی، گاز فجر جم، نفت مسجد سلیمان، هیات جودو استان مرکزی، هیات جودو قزوین، هیات جودو شیراز، تیم جودوی علوم پزشکی خراسان شمالی، هیات جودو اصفهان، هیات جودو مازندران، هیات جودو کردستان و هیات جودو ایلام در این رقابت‌ها قطعی شده و چند تیم دیگر نیز مدارک خود را برای حضور در جام حذفی کشور ارسال کرده‌اند.

رییس کمیته فنی مسابقات پیش از این گفته بود که مراسم قرعه‌کشی بعد ازظهر یکشنبه 26 شهریور ماه انجام می‌شود و تیم‌های متقاضی که هنوز مدارک خود را کامل نکرده اند باید قبل از قرعه کشی نسبت به تکمیل و اعلام آمادگی قطعی اقدام کنند.

علمی اضافه کرده است که این مسابقات به صورت رسمی از دوشنبه 27 شهریور ماه آغاز می‌شود و تمام قوانین حاکم بر آن نیز قوانین فدراسیون جهانی جودو خواهد بود.