زاهدان - خبرگزاری مهر: با پیشنهاد استاندار سیستان و بلوچستان محمود میری به حکم مصطفی محمد نجار وزیر کشور به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران ستادی استانداری برگزار شد، استاندار سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از زحمات خالصانه مهدی صفدری، وی را دارای کارنامه درخشان و پرافتخار در عرصه های خدمتگزاری به مردم استان معرفی کرد و اظهار داشت: قطعا از وجود ایشان در دیگر عرصه های خدمت استفاده خواهد شد.

حاتم نارویی با اشاره به خدمات ارزشمند صفدری در استان گفت: باید از تجارب، خدمات و همچنین توانمندی های مدیران در پیشرفت سیستان و بلوچستان بهره گیریم.

وی میری را به عنوان چهره نام آشنای عرصه مدیریت معرفی کرد و افزود: محمود میری فردی متدین و ولایتمدار است و از مدیران جوان فعال و پیگیر در مسئولیت های گذشته بوده است.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان بیان داشت: ما همه باید دست به دست هم دهیم تا با تعامل و هماهنگی انتظار جدیدی که برای مردم ایجاد شده تحقق یابد.

در پایان این مراسم میری ضمن قدردانی از زحمات صفدری معاون پیشین امور عمرانی استاندار اظهار امیدواری کرد: در سایه همراهی و همیاری مدیران اجرایی استان، بتوانیم تمام تلاش های خود را در جهت آبادانی و عمران سیستان و بلوچستان بکار برده و با یک برنامه ریزی مناسب عملکرد قابل قبولی از خود به جای بگذاریم.

میری دکترای عمران دارد و در کارنامه مدیریتی خود مشاور استاندار و مدیرکل دفتر فنی استانداری را داراست.