مشگین شهر – خبرگزاری مهر: استاد سلیم مؤذن زاده اردبیلی مدیحه سرای بزرگ جهان تشیع در حاشیه برگزاری هفتمین جشنواره مدیحه سرایی و چاووشی خوانی رضوی اردبیل تجلیل می شود.

دبیر هفتمین جشنواره مدیحه سرایی و چاووشی خوانی رضوی اردبیل ظهر چهارشنبه در حاسیه مراسم افتتاح این جشنواره در در صحن امامزاده سید سلیمان فخرآباد مشگین شهر در گفتگو با خبرنگار مهر اضافه کرد: مراسم تجلیل از مداح برجسته کشور ساعت 17 روز پنجشنبه جاری در مجتمع فدک اردبیل و همزمان با اختتامیه این جشنواره برگزار خواهد شد.

سعید نوریان افزود: علاوه بر مداح و مدیحه سرای مطرح اهل بیت عصمت و طهارت، هفت فعال رسانه ای نیز در این مراسم تجلیل می شوند.

وی با بیان اینکه پیش از این قرار بود پنج فعال رسانه ای در این مراسم تجلیل شوند، یادآور شد: با تصمیم کمیته اجرایی و به منظور ارج نهادن به خدمات خبرنگاران فعال در حوزه فرهنگ رضوی این تعداد افزایش یافت.

دبیر هفتمین جشنواره مدیحه سرایی و چاووشی خوانی رضوی اردبیل همچنین از تجلیل پنج مداح تاثیرگذار، پنج مداح هشت سال دفاع مقدس و چهار شاعر برجسته فرهنگ رضوی در این جشنواره خبر داد.

669  اثر از سراسر کشور به هفتمین جشنواره مدیحه سرایی و چاووشی خوانی رضوی اردبیل ارسال و مورد داوری قرار گرفته بود و در این جشنواره آثار و گروه های برتر به رقابت می پردازند.