مدیر ورزشگاه تختی تهران با اشاره به اینکه برخی ورزشگاه‌های اروپایی فاقد امکانات این ورزشگاه هستند، گفت: تا 15 مهرماه زمان داریم تا مشکلات نور ورزشگاه را برطرف کنیم زیرا پس از آن اگر اقداماتی صورت پذیرد بی‌فایده است.

حسین کلانترزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرین وضعیت حل مشکلات ورزشگاه تختی ضمن بیان مطلب فوق گفت: در آخرین بازدید، مسئولان AFC ایرادی از ورزشگاه نگرفتند و این ورزشگاه مشکلی برای برگزاری مسابقات ندارد. هرچند آنها توصیه کردند نور ورزشگاه بیشتر شده و برای جایگاه خبرنگاران پریز برق اختصاص داده شود.

وی با بیان اینکه اسکوربرد ورزشگاه تختی قدیمی است، روشن نشده و باید عوض شود، افزود: نمایندگان AFC در مورد نور ورزشگاه و اسکوربرد هم سئوالاتی داشتند. البته در مورد نور ورزشگاه با آقای ترکاشوند صحبت کردیم زیرا تا 15 مهرماه زمان داریم و پس از آن اگر اقداماتی صورت پذیرد، بی‌فایده است.

مدیر ورزشگاه تختی تهران اضافه کرد: این ورزشگاه امکاناتی دارد که برخی ورزشگاه‌های اروپایی هم فاقد آن هستند. بطور مثال در بالای رختکن تیم‌ها فضای بزرگی برای گرم کردن وجود دارد که قرار است آن محل‌ها را هم چمن مصنوعی کرده و عکس آن را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنیم.

کلانترزاده در پایان گفت: مسئولان AFC همچنین به ما گفتند اگر دوربین فیلمبرداری مسابقات در سمت روبه‌روی جایگاه نصب شود، هم تماشاگران که از وضعیت ورزشگاه مطلع نیستند، این فکر را نمی‌کنند که اینجا زمین تمرین است یا مسابقه و هم زیبایی‌ها این ورزشگاه بیشتر دیده خواهد شد.