کرمانشاه – خبرگزاری مهر: بنیاد نخبگان استان کرمانشاه، از فعالیت های ارزنده پروفسور معصومعلی معصومی دانشمند فرهیخته و جراح زبردست کشور تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در ابتدای این مراسم رئیس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه، به تشریح فعالیت های بنیاد ملی نخبگان و دفتر استانی پرداخت و از برنامه های آتی در راستای شناسایی استادان ممتاز، محققان برجسته و استعدادهای برتر و دعوت به همکاری از ایشان در قالب کارگروه های تخصصی با هدف استفاده از نخبگان در تدوین برنامه های توسعه استان در بنیاد نخبگان خبر داد.

در ادامه این مراسم پروفسور معصومی به بیان خاطرات گذشته پرداخت و نقش اراده انسان ها را در رفع مشکلات و دستیابی به موفقیت­ها، اساسی دانست و گفت: اگر از نا هماهنگی های مدیریتی در حوزه پژوهش کم کنیم پیشرفت علمی کشور بسیار سریعتر خواهد شد.

پروفسور معصومی به عزم خستگی ناپذیر خود را در ادامه راه اشاره نموده و بیان کردند که علی رغم بازنشستگی به فعالیت های علمی، آموزشی و درمانی خویش ادامه خواهند داد.

قابل ذکر است که دکتر معصومعلی معصومی، از جراحان زبردست قلب در کشور و عضو انجمن جراحان قلب اروپاست که تاکنون منشا خدمات ارزنده ای در بخش های علمی، پژوهشی، درمانی بوده اند که از آن جمله می توان به ابداع روش های نوین جراحی قلب، چاپ مقالات معتبر علمی، تالیف کتاب، تربیت دانشجویان دوره تخصص و مدیریت بیمارستان ها و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اشاره کرد.

در پایان این مراسم دکتر اسلام پناه، رئیس بنیاد نخبگان، با اهدا لوح تقدیر از خدمات شایسته ایشان تقدیر به عمل آورد.