قزوین- خبرگزاری مهر: قائم مقام وزیر نیرو گفت: در بخش خصوصی و دولتی مشکلات زیادی وجود دارد اما قادریم با اتکا به توانمندی های خود و حمایتهای منطقی از موانع عبور کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی ذبیحی روز چهارشنبه در مراسم جشن خودکفایی ملی در شرکت کنتورسازی ایران در شهر صنعتی البرز قزوین گفت: فشار امروز دشمنان به جمهوری اسلامی فقط به خاطر اعتقادات دینی مردم است و همه نقشه ها حساب شده و با برنامه و هدفمند برای تسلیم ملت ایران در برابر خواسته های نامشروع زیاده خواهان طرح شده است.

این مسئول بیان کرد: عصبانیت استکبار به این دلیل است که در گذشته با اشاره ابرقدرت ها حکومت ها تغییر می کرد اما امروز دیگر قادر نیستند برای کشور کوچکی مانند سوریه تصمیم بگیرند و این ناتوانی آنها را عصبانی کرده و به ایران فشار می آورند.
 
فشارها موجب توانمندی ایران اسلامی می شود
 
قائم مقام وزیر نیرو تصریح کرد: هر چند فشارهای دشمن باعث شده بازار اقتصادی کشورمان آشفته شود اما این موانع رو به روز توانمندی ما را بیشتر می کند و اگر مسیر خود را بر اساس برنامه بزرگان کشور ادامه دهیم می توانیم با مدیریت موانع را پشت سر می گذاریم.
 
این مسئول یادآورشد: دولت با همه توان تلاش می کند تا خواسته ها و اهداف پیش بینی شده را محقق کند و ما نیز نباید از موانع هراسی داشته باشیم زیرا دشمنی ها با روند پیشرفت های علمی، سیاسی، هسته ای کشورمان و پایبندی دولت به ارزشها طبیعی است و انتظار نداریم این خصومت ها پایان یابد.
 
کنتورسازی نمونه موفق واگذاری امور به بخش خصوصی
 
ذبیحی اظهارداشت: در راستای واگذاری شرکتها به بخش خصوصی و مشارکت دادن مردم در تولید نمونه های موفق زیادی در کشور داریم که شرکت کنتورسازی از جمله واحدهایی است که توانسته با تجربه و مدیریتی مناسب و استفاده از تکنولوژی روز و بکارگیری نیروهای متخصص بخوبی در اجرای اصل 44 عمل کند.
 
وی افزود: هر چند در بخش خصوصی و دولتی مشکلات زیادی وجود دارد اما قادریم با اتکا به توانمندی های خود و حمایتهای منطقی از موانع عبور کنیم.
 
قائم مقام وزیر نیرو تصریح کرد: اگر ایران اسلامی در عرصه های بین المللی و علمی می درخشد به خاطر ایستادگی در برابر زیاده خواهی ها و ابرقدرتهاست و اگر بخواهیم در عرصه اقتصاد هم موفق شویم نیازمند تدبیر و مدیریت منطقی هستیم.
 
ذبیحی از تلاش همه صنعتگران و مجموعه شرکت کنتورسازی در راه اندازی خطوط جدید تقدیر کرد.