تیم فوتبال نوجوانان عراق با برتری برابر کویت در نخستین مسابقه از مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا، جواز حضور در مسابقات جام جهانی نوجوانان 2013 - امارات را بدست آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دیدار از مرحله یک‌چهارم نهایی پانزدهمین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا از ساعت 13 امروز یکشنبه بین تیم‌های نوجوانان عراق و کویت در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شد.

در این بازی که قضاوت آن برعهده "والنتین کووالنکو" بود، تیم عراق با نتیجه 3 بر یک از سد کویت گذشت و نخستین تیم آسیایی لقب گرفت که به جام جهانی نوجوانان 2013 - امارات راه یافته است.

علی ایسام (58)، سلمان علی سلمان (74) و سامر مجید (80) برای عراق و عبدالله الاصفور (68) برای کویت در این دیدار گل زدند. همچنین ناجی العجمی و محمد حاجی از تیم کویت بازیکنان اخطاری این دیدار بودند. ضمن اینکه مهدی عبدالزهرا، بازیکن تیم عراق در دقیقه 2+90 با دریافت کارت قرمز مستقیم اخراج شد.

تیم نوجوانان عراق برای رسیدن به فینال جام پانزدهم، ساعت 19چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه اکباتان به مصاف برنده دیدار سوریه - ژاپن می‌رود.

برنامه ادامه دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی‎ رقابت‌های فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا که عصر امروز برگزار می‌شود، به شرح زیر است:
‏‏* کره‌جنوبی - ازبکستان، ساعت 15، ورزشگاه اکباتان تهران
‏* ایران - استرالیا، ساعت 17، ورزشگاه دستگردی تهران‏
‏* سوریه - ژاپن، ساعت 19، ورزشگاه اکباتان تهران