خرم آباد - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: کودکان نیازمند رفتار همراه با احترام هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی ظهر دوشنبه در دیدار با جمعی از کودکان و نوجوانان لرستانی با اشاره به اینکه روز جهانی کودک فرصت مناسبی برای تنظیم روابط کودکان و بزرگسالان بر اساس مهر و محبت است، اظهار داشت: بچه ها از بزرگترها انتظاراتی دارند و باید به انتظارات آنها اهمیت داده شود.

وی با بیان اینکه یکی از انتظارات کودکان برخورد همراه با عاطفه و محبت است، یادآور شد: والدین باید بین فرزندان خود با عدالت رفتار کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید به اینکه بچه ها نیازمند به رفتار همراه با احترام هستند، افزود: از همه بالاتر بچه ها نیازمند به تربیت درست و صحیح هستند و از والدین خود انتظار دارند که آنها را خوب تربیت کنند.

حجت الاسلام میرعمادی با اشاره به اینکه پیامبر اعظم (ص) نیز بر این امر تاکید کرده اند که بر پدر و مادر لازم است که به بچه ها قرآن بیاموزند، تصریح کرد: والدین به تربیت قرآنی فرزندان خود باید اهتمام ویژه ای داشته باشند.

دیدار 313 کودک لرستانی با نماینده ولی فقیه در لرستان

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان نیز در مراسم دیدار نماینده ولی فقیه با جمعی از کودکان و نوجوانان لرستانی اظهار داشت: امروز 313 کودک لرستانی به مناسبت روز جهانی کودک با نماینده ولی فقیه در لرستان دیدار کردند.

کائیدی بیان داشت: این تعداد کودک به نمایندگی از بیش از 550 هزار کودک و نوجوان لرستانی در این مراسم حضور یافته اند.

وی با بیان اینکه بچه ها آینده سازان ایران اسلامی هستند، یادآور شد: سرمایه گذاری بر روی کودکان امروز و توجه به ایجاد شرایط لازم برای آنان ضروری است.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان افزود: کودکان لرستانی به منظور همدردی با کودکان زلزله زده، دهها بسته فرهنگی، لوازم التحریر، کتاب و ... را برای کودکان آذربایجان شرقی ارسال کردند.

کائیدی تصریح کرد: در این روز همه باید به یاد کودکان فلسطینی، کودکان زلزله زده آذربایجان شرقی، کودکان میانمار و همه کودکانی که در شرایط بدی به سر می برند باشیم.