اسفراین - خبرگزاری مهر: امام جمعه اسفراین گفت: مردم شهرستان دارالقرآن اسفراین برای دیدار با رهبری لحظه شماری می‌کنند.

حجت الاسلام قدیر محمدیان در گفتگو با خبرنگارمهر، با اشاره به سفر رهبر انقلاب به شهرستان اسفراین، عنوان کرد: مردم ولایت مدار این شهرستان با بی تابی منتظر صبح شنبه 22 مهر ماه و موعد دیدار با رهبری هستند.

وی با بیان اینکه مردم شهرها و روستاهای اطراف شهرستان اسفراین نیز خود را آماده دیدار با رهبری کرده‌اند، افزود: برخی از این افراد از روز جمعه خود را به اسفراین می‌رسانند و برخی دیگر نیز صبح فردا به سوی مرکز شهرستان رهسپار می‌شوند.

به گفته حجت الاسلام محمدیان تمامی مقدمات لازم برای سفر رهبری به این شهرستان فراهم شده و ستادهای استقبال مردمی نیز در این زمینه فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داده‌اند.

وی اضافه کرد: به همین منظور کمیته‌های شش گانه استقبال از رهبر انقلاب در شهرستان اسفراین شامل کمیته پشتیبانی و تدارکات، کمیته اسکان، حمل و نقل، تبلیغات و اطلاع رسانی، کمیته تغذیه و ایستگاه‌های صلواتی و کمیته درمان و حوادث تشکیل شده‌اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اسفراین تصریح کرد: بر اساس برنامه رهبری انقلاب ساعت 9 صبح شنبه 22 مهر ماه در محل ورزشگاه تختی اسفراین واقع در میدان آزادی( فرمانداری) با مردم ولایت مدار اسفراین دیدار می‌کنند.