شیروان - خبرگزاری مهر: عضو شورای اسلامی شهر شیروان گفت: حضور گسترده و باشکوه مردم شهرستان شیروان در مراسم استقبال از رهبری سبب تحیر جهانیان می‌شود.

فاطمه قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سفر رهبری به شهرستان شیروان افزود: مردم این شهرستان از سال 64 که حضرت آیت الله خامنه‌ای در زمان ریاست جمهوری به این شهرستان سفر کرده بودند در انتظار زیارت دوباره ایشان هستند و اینک پس از گذشت 27 سال سرانجام به آرزوی خود می‌رسند.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان از روزهای پیش، ستادهای استقبال مردمی تشکیل داده و بی صبرانه منتظر ورود رهبری هستند، تصریح کرد: حضور گسترده و پرشور مردم این شهرستان در مراسم استقبال از رهبری سبب تحیر جهانیان خواهد شد.

قربانی با یادآوری اینکه در این مراسم بانوان شیروانی نیز دوشادوش مردان شرکت می‌کنند، اظهار داشت: بانوان در تمامی عرصه‌های مهم انقلاب، چه در تصمیم گیری‌ها و چه در تصمیم سازی‌ها نقش مهمی داشته و  در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب نیز حضور موثر خود را در حوزه‌های مختلف به اثبات رسانده‌اند.

تنها بانوی عضو شورای اسلامی شیروان با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) که گفته بودند نقش زنان در انقلاب اگر بیشتر از مردان نباشد کمتر از آن‌ها نیست، اضافه کرد: در این برهه زمانی که رهبری انقلاب به شهرستان شیروان سفر می‌کنند نیز بار دیگر زنان جامعه اسلامی با حضور پررنگ خود در مراسم استقبال و دیدار با رهبری ولایت مداری خویش را ثابت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حضرت آیت الله خامنه‌ای صبح فردا( دوشنبه) برای دیدار با مردم شهرستان شیروان، سفری چند ساعته را به این شهرستان انجام می‌دهند.