هنوز یک هفته از حادثه تیراندازی در اوهایو و فلوریدا نگذشته که این بار مردی در ویسکانسین اقدام به شلیک گلوله به سوی مردم کرد که در نتیجه آن چهار نفر از جمله خود فرد تیرانداز کشته شدند. .

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، شب گذشته مردی به سوی حاضرین در یک سالن زیبایی در شهر میلواکی ایالت ویسکانسین آتش گشود که در نتیجه آن سه نفر کشته و چهار نفر دیگر کشته شدند.

این مرد سپس به زندگی خود نیز خاتمه داد.

به گفته پلیس ویسکانسین این مرد دو هفته بعد از آنکه متهم به وارد کردن خسارت به چرخ های اتومبیل همسر خود شد دست به این کار زد.

فرد تیرانداز که 45 سال سن داشته با نام "رادکلیف هاگتون" شناسایی شده است. وی ساکن محله "براون دیر" در ویسکانسین بوده و به وی دستور داده شده بود که اسلحه خود را به دلیل سوءاستفاده، تحویل مقامات بدهد.

به نوشته رویترز، این دومین حادثه تیراندازی است که در سالن های زیبایی آمریکا و به فاصله چند روز از هم اتفاق می افتد. روز پنجشنبه هفته گذشته نیز مردی در حومه شهر اورلاندو در فلوریدا وارد یک سالن زیبایی شده و به شلیک با سوی حاضرین سه زن را کشته و چهار نفر دیگر رانیز زخمی کرده بود.

علاوه بر این هفته گذشته در اوهایو نیز مردی به سوی هموطنان خود آتش گشود که در نتیجه آن سه نفر از جمله یک کودک کشته شدند.

تیراندازی توسط افراد عادی به سوی مردم در آمریکا تبدیل به یک امر عادی شده و با آنکه هر ساله تعداد زیادی از مردم در این حوادث کشته می شوند مقامات آمریکا هیچ اقدامی برای ممنوع کردن فروش سلاح در این کشور انجام نمی دهند.

در مورد اینکه چرا فروش سلاح گرم در امریکا ممنوع نمی شود چندی پیش روزنامه آلمانی تاگس سایتونگ، در مطلبی لابی قدرتمند سلاح در آمریکا را مانع کنترل حمل خصوصی سلاح توسط شهروندان آمریکایی که هر ساله منجر به کشته شدن بسیاری از شهروندان آمریکایی می شود دانسته و این مسئله را چالشی در آمریکا ارزیابی کرد.