بندرعباس - خبرگزاری مهر: مدیر کل امور فنی استانداری هرمزگان گفت: با بهر‌ه‌برداری از آزاد راه رجایی بسیاری از مشکلات ارتباطی صنایع غرب هرمزگان رفع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل فانی بعدازظهر چهارشنبه در پانزدهمین نشست کمیته بررسی پروژه‌های عمران شهر بندرعباس که با حضور مسئولان معاونت امور عمرانی استانداری و مدیران شهری بندرعباس برگزار شد، ضمن پرداختن به مصوبات نشست گفت: همواره نظارت بر پروژه‌های عمرانی از اهمیت بالایی برخوردار بوده است و در این راستا معاونت امور عمرانی و اداره کل فنی استانداری به ویژه در سال‌های اخیر، تمرکز خاصی را با توجه به حجم پروژه‌ها در این راستا داشته است.

وی در ادامه پیرامون پروژه‌های مهمی همانند آزادراه شهید رجایی در غرب شهر بندرعباس سخن گفت و در این راستا خواستار تسریع در اجرای آسفالت این آزاد راه شد و افزود: بهره‌برداری از این آزاده علاوه بر ارتقا ایمنی بخش قابل توجهی از مشکلات مربوطه به منطقه غرب و راه‌های دسترسی به صنایع و مناطق اقتصادی غرب شهر را روان‌تر می‌کند.

رئیس شرکت ارتباطات زیر ساخت نیز در ادامه در خصوص آغاز عملیات جابجایی تاسیسات زیربنایی ورودی آزاد راه شهید رجایی در شمال و جنوب بلوار خبر داد.

نماینده راه و شهرسازی در این کمیته نیز در خصوص پروژه 150 هکتاری آماده سازی اراضی جنوب آزاد راه شهید رجایی و وضعیت خطوط لوله گاز در محدوده طرح گزارشی ارائه کرد.

نماینده شهرداری بندرعباس نیز پیرامون وضعیت اجرای پروژه بازار ماهی پشت شهر توضیحاتی ارائه و اظهار داشت: پروژه مذکور تا سال آینده پایان می‌یابد و اجرای پارک مربوط به این پروژه نیز تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.