رییس اداره تبلیغات و فرهنگ سازمانی سپاه، سوء مدیریت برخی مدیران نالایق، توسل به پاره ای از زد و بندهای سیاسی و دزدی و احتکار از سوی کسانی که بنا دارند با جبهه دشمن همراهی کنند را خیانت به ملت و خون شهدا خواند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد علی آسودی رییس اداره تبلیغات و فرهنگ سازمانی سپاه در مراسم اختتامیه مسابقات سراسری نیروی دریایی سپاه که در مشهد برگزار شد، خاطر نشان کرد: قرآن کریم اقیانوس بیکران و گنجینه عظیمی است که برترین مؤلفه قدرت نرم ما در برابر تمامی نیرنگ و توطئه های دشمن است.

وی افزود: ما در طول حیات انقلاب اسلامی با بهره گیری از این گنجینه عظیم و اقیانوس بیکران توانسته ایم در برابر دسیسه های رنگارنگ دشمن بایستیم و او را به استیصال بکشانیم.
 
رییس اداره تبلیغات سپاه با اشاره به صراحت لهجه دشمنان در موضوع تحریم های جدید علیه ملت ایران، گفت: سران جبهه استکبار به رهبری صهیونیسم بین الملل، آشکارا هدف خودشان را از اعمال تحریم های وسیع علیه ملت ایران، به زانو درآوردن این ملت و به تسلیم کشاندن آنان و ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان می کنند.
 
وی افزود: بنا به تعبیر یکی از مقامات آمریکایی که گفته بود ریشه ملت ایران را باید خشکاند، ترفندهای جدید طراحی شده با همین خیال خام شکل گرفته است.
 
 آسودی گفت: ملت ایران با پیروزی خود و پیگیری روندی که تا به امروز با قدرت آن را پی گرفته است، در مقابل زیاده خواهی  و منافع نامشروع دنیای استکبار ایستاده است و چنان داغ سنگینی بر دل صهیونیسم بین الملل و سیاست بازان جبهه استکبار گذاشته که با همه ترفندها  و  به هر شکل ممکن قصد دارند تا از این ملت انتقام بگیرند.
 
آسودی ادامه داد: دشمن که از تجربه ناکامی های خود طی سی و اندی سال گذشته در جنگ و مقابله با ملت ایران درس نگرفته است، گمان برده است که این بار با همدستی جریان هایی در منطقه و همسویی برخی عوامل داخلی می تواند ملت ایران را وادار به عقب نشینی و بازگشت از راه عزتمندانه ای نماید که شهدا ترسیم کردند.
 
آسودی همسو شدن برخی جریانات با دشمن را به وسیله سوء مدیریت برخی مدیران نالایق، توسل به پاره ای از زد و بندهای سیاسی و دزدی و احتکار از سوی برخی از کسانی که بنا دارند با جبهه دشمن همراهی کنند را خیانت به این ملت و خیانت به خون شهدا توصیف کرد و گفت: مردم ما میراث دار کسانی هستند که در سخت ترین شرایط شعب ابیطالب، دست از آرمان خود برنداشتند.
 
رییس اداره تبلیغات و فرهنگ سازمانی سپاه افزود: مردم ما عاشورایی هستند و حاضرند هزاران بار قطعه قطعه شوند و کشته شوند و خاکستر شوند اما باز هم با جان و دل نوای لبیک یا رسول الله(ص)، لبیک یا امام و لبیک یا ولی زمان سر می دهند.
 
آسودی با اشاره به نقش نیروی دریایی سپاه در تحولات حال و آینده کشور و منطقه و همچنین  شکسته شدن هیمنه آمریکا در خلیج فارس توسط  رزمندگان نیروی دریایی سپاه، گفت: ما وارث خون شهدای گرانفدری هستیم که شاخ شیطانی آمریکا و هیمنه پوشالی او را در خلیج فارس در هم شکستند.
 
وی افزود: شهدای نیروی دریایی سپاه با تکیه بر فرهنگ و معارف برخاسته از قرآن که هر سلطه و تجاوزی را نفی می کند و تسلیم در برابر هیچ زورگوی زیاده خواهی را بر نمی تابد، خواب و آرام را از متجاوزان آمریکایی گرفتند و ما اکنون وارثان چنین فرهنگ و معارفی هستیم.
 
رییس اداره تبلیغات سپاه، در ادامه اظهار داشت: ملت ما در پرتو فرهنگ عاشورا و ظرفیت عظیم و بی نهایت قرآن کریم، صبورانه و مجاهدانه بر سر آرمان مقدس خود  ایستاده است و تسلیم بدخواهی جریان کینه توزانه خارجی و برخی مهره های داخلی نخواهد شد.
 
وی افزود: ما مؤلفه های قدرت نرم فراوانی داریم و با این مؤلفه ها تمام قد در برابر دشمن ایستاده ایم و در این راه ناملایمت ها را نیز به جان خواهیم خرید و خیال تسلیم شدن را به دل سیاستمداران آمریکایی و اروپایی و جریان صهیونیستی خواهیم گذاشت.
 
سی و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم نیروی دریایی سپاه با شرکت برگزیدگانی از مناطق و رده های مختلف نیرو طی دو روز در مشهد مقدس برگزار شد و طی مراسمی که صبح امروز برگزار شد، نفرات برتر معرفی شدند.