اصفهان - خبرگزاری مهر: مدیر پروژه ورزشگاه نقش‌جهان با اشاره به دلایل کاهش سرعت ساخت ورزشگاه نقش‌جهان گفت: ‌تاخیرهای پیش آمده در ساخت ورزشگاه نقش‌جهان به دلیل ظرافت کار و اهمیت ارائه کیفیت مناسب در ساخت ورزشگاه بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سفرعبدالرضا ساور معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان و شیسی مدیرکل دفتر طرح و برنامه وزارت ورزش و جوانان از امکانات و فعالیتهای ورزشی اصفهان از صبح شنبه آغاز شده است.

در اولین برنامه این سفر ساور در ورزشگاه نقش جهان حضور یافت و از نزدیک نظاره‌گر آخرین وضعیت روند تکمیل این ورزشگاه شد.

عرب، مدیر پروژه و دیگر مسئولان این پروژه در جریان سفر معاون وزارت ورزش و جوانان آخرین گزارشات را پیرامون روند تکمیل ارائه دادند.

عرب با اشاره به اینکه در کشت چمن ورزشگاه نقش‌جهان تأخیری چند روزه وجود داشته، گفت: دلیل این مسئله ظرافت در کار و ارائه کیفیت بهتر بوده و کشت زمین ورزشگاه نقش جهان از دو روز دیگر آغاز می‌شود.

گفتنی است در این بازدید جمالی‌نژاد معاون عمرانی استانداری، محمدجواهری مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

محمدجواهری مدیرکل ورزش وجوانان استان اصفهان به همراه جمالی نژاد هر هفته از ورزشگاه نقش جهان بازدید و در جریان روند تکمیل این پروژه قرار می گیرند.