ابراهیم اصغری تهیه‌کننده، از توقف فیلم سینمایی "شهید شوشتری" به دلیل مشکلات مالی و ارزی در مرحله پیش تولید خبر داد.

ابراهیم اصغری تهیه‌کننده فیلم سینمایی "شهید شوشتری" که پیش از این تهیه کنندگی فیلم سینمایی"شور شیرین" را  در کارنامه کاری خود دارد، درباره دلیل توقف این فیلم به خبرگار مهر، گفت: روند تولید این فیلم پس از پایان تحقیقات نگارش فیلمنامه با مدیریت جواد اردکانی  و نگارش این اثر سینمایی توسط جواد ستوده نیا کار نگارش فیلمنامه به پایان رسید.

وی در ادامه افزود: طبق قراری که با تیم تولید گذاشته شده بود بنا شد که فیلمنامه این فیلم سینمایی تا پایان خردادماه به پایان برسد و وارد مراحل پیش‌تولید شویم.اما چون تولید این فلم مشترک با بنیاد سینمایی فارابی و استانداری خراسان بود به دلیل مشکلات ایجاد شد در ارز و همچنین مشکلات مالی که در پی داشت فعلا از تولید آن صرف نظر کرده ایم و در حالت تعلیق درآمده است.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی "شهید شوشتری" در ادامه افزود: به همین دلیل منتظر وضعیت مالی و سرمایه گذاری در این پروژه سینمایی هستیم. البته مشکل مالی تنها به فیلم سینمایی "شهید شوشتری" برنمی گردد بلکه اغلب آثاری که شامل بودجه های دولتی است گرفتار این مشکل شده اند.

وی در ادامه افزود: امیدوارم بودجه این فیلم سینمایی هرچه زودتر تامین شود و شرایط تولید آن نیز فراهم شود.غیر از این فیلم یک اثر سینمایی در ژانر اجتماعی را نیز در دستور کار دارم که به زودی به مرحله تولید خواهد رسید.

اصغری در پایان درباره دلایل ساخت این فیلم گفت: پس از انفجار انتحاری که وی در آن به شهادت رسید من به اتفاق آقای اردکانی در وسط ساخت فیلم "شور شیرین" بودیم. در همان ایام یک قرار ضمنی برای ساخت فیلمی درباره شهید نورالدین شوشتری گذاشتیم و از همان زمان تحقیق روی زندگی شهید شوشتری را از زوایای مختلف آغاز کردیم.

لازم به ذکر است شهید شوشتری در سال 1327 در نیشابور متولد شد. او یکی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در انفجار انتحاری درگذشت. وی در زمان این ترور جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه بود و درجه سرتیپی داشت.