قزوین- خبرگزاری مهر: نمازگزاران قزوینی با شرکت در راهپیمایی مصیبت هولناک قتل عام مردم غزه را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم قزوین پس از اقامه نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی کشتار مسلمانان غزه توسط صهیونیست ها را به شدت محکوم کردند.

راهپیمایان مسیر مسجدالنبی تا میدان آزادی را سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا قتل عام هولناک مردم مظلوم غزه را محکوم کردند و خواستار عکس العمل مسلمانان جهان در برابر این ظلم تاریخی شدند.
 
نمازگزاران قزوینی پس از تجمع در میدان آزادی و در پایان راهپیمایی خود با صدور قطعنامه ای جنایات هولناک رژیم  صهیونیستی در غزه و قتل عام صدها زن و مرد و کودک مظلوم را محکوم کرده و اعلام کردند این جنایت بار دیگر چهره خونخوار گرگ های صهیونیست را از پشت پرده تزویر سالهای اخیر بیرون آورد.
 
در این بیانیه آمده است: تداوم محاصره نوار غزه و وقوع فاجعه انسانی که با اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و لبخند رضایت منادیان حقوق بشر و بی توجهی و سکوت مرگبار کشورهای عربی و نشست بی خاصیت شورای امنیت سازمان ملل متحد همراه بوده قلب همه مسلمانان و آزاد اندیشان جهان را جریحه دار کرده است.
 
در ادامه بیانیه آمده است: در آستانه ماه محرم مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان قزوین همگام با ملت رشید اسلامی با شرکت در راهپیمایی اقدامات جنایتکارانه اخیر رژیم صهیونیستی در سرزمین غزه را  که امروز با حمایت مدعیان حقوق بشر انجام می شود محکوم کرده و خشم و انزجار و نفرت خود را نسبت به رژیم جعلی صهیونیست فریاد زده و حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم و تحت ستم فلسطین و مردم مبارز غزه اعلام می کنند.